Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@04:33:53 GMT

اظهارنظر جنجالی دکتر سیار علیه بازیکنان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۸۶۰

ساعت 24- اظهار نظر دکتر پرویز سیار داور سابق فوتبال ایران درباره اعتراض های لیگ برتر جالب است. او مثل همیشه محکم و با لحن خاص خودش می گوید:فوتبالیستها بی سوادند.

این روزها هجمه های داوری به اوج خودش رسیده است و بازیکنان با هرسوتی که برعلیه آنها زده می شود به سمت داوران یورش می برند و همین موضوع باعث شده است که داوران با استرس هر چه بیشتر بازی ها قضاوت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که هر روز که به انتهای لیگ نزدیک تر می شویم و بازی ها به طورطبیعی حساس ترمی شود کار داوران سخت ترخواهد شد. در همین ارتباط با پرویز سیار کارشناس داوری صحبت کردیم و علت این اعتراضات را از او جویا شدیم .

وی با اشاره به سطح کم سواد در جامعه فوتبال ایران گفت:« ببینید شخصا فکر می کنم این کسانی که به این شکل بعد از تمام هر بازی تمام تقصیرات را برگردن داور می اندازند واقعا اشتباهات خودشان را نمی بینند ؟من به شرافتم قسم می خورم که درحال حاضر داوران ما لا اقل در لیگ برتر و لیگ یک همگی از سلامت شغلی بسیار زیادی برخوردارند و اشتباهی هم اگر پیش می آید مطمئن باشید همگی سهوی است.»

وی در ادامه علت این همه اعتراضات را این گونه بیان کرد:« من معتقدم یکی از دلایل اصلی این همه اعتراض می تواند سطح کم سواد بازیکنانی باشد که در زمین بازی می کنند . به جرات می توانم بگویم میانگین مدرک تمام 22 بازیکنی که درهر مسابقه لیگ برتر بازی می کنند به دیپلم هم نرسد. این در حالی است که این ایراد را نمی توان به داوران ما وارد کرد.»

وی همچنین گفت:« البته می پذیرم تنها این موضوع باعث نمی شود که ما فقط مدرک را ملاک قرار دهیم ولی انتظار می رود داشتن وجهه بالای داوران باعث شود بازیکنان به خودشان اجازه هر گونه رفتاری را ندهند .»

سیار خود مدرک پزشکی دارد و در فوتبال آلمان نیز قضاوت کرده است.

ورزش سه

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو پیاتزا سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال هلند اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال هلند را مشخص کرد که تغییر خاصی نسبت به سال گذشته وجود ندارد و تنها ون تیلبورگ به دلیل مصدومیت غایب این لیست است.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است.

پاسورها: وسیل کمینک، سیل میژس، یوریس برکهوت، گیس ونسولکما، مارکوس هلد و فریک دِوِییر

سرعتی‌زن ها: ویلتنبورگ، فابیان پلاک، لوک ون‌در اِنت، میخاییل پارکینسون، سیب کورنبلک، بائو ورتلبوئر لوک هوفهویس و  رابین بویکهوت

دریافت کننده ها: بنی تویینسترا، تایس ترهورست، ژیس جورنا، مارتین ون‌گاردرن، یاسپر ویکسترا، تام کوپس، یانیک باک و توماس ون‌بلادل

قطر پاسور ها: نیمیر عبدالعزیز، ووتر ترمات، مارتین بریلهویس دن استروتکر و میکیل آهی

لیبرو ها: روبرت آندرینگا، جفری کلوک، متس بلیکر، نیلز لیپک

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه به مصاف هلند می رود. هر دو تیم در پی سهمیه المپیک هستند.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست