Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترابزون اسپور در دیداری که یک پنالتی را از دست داد برای دومین هفته متوالی متحمل شکست شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته بیست و دوم سوپر لیگ ترکیه از ساعت 16 .30 دقیقه ترابزون در ورزشگاه مدیکال پارک به مصاف آنالیا اسپور رفت.

ترابزون در این دیدار در دقیقه 49 توسط رودالگا یک پنالتی را از دست داد و در ادامه دو گل دریافت کرد و با نتیجه 2 بر صفر در خانه مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابزون هفته گذشته نیز مغلوب گالاتاسرای شده بود.

وحید امیری و سید مجید حسینی از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و امیری در دقیقه 60 از داور کارت زرد دریافت کرد.

دو ملی پوش ایرانی 90 دقیقه در میدان حضور داشتند.

ترابزون در جدول سوپر لیگ با 33 امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ ترکیه فوتبال ترابزون اسپور وحید امیری سیدمجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و یکم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن با بهره‌مندی از احسان حاج‌صفی در لیست بازیکنان خود در حالی از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف آریس رده پنجمی می‌رود که این تیم کریم انصاری‌فرد را در فهرست دارد.

احسان حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان جایگاه ثابتی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی آ ا ک آتن داشته، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در دیدار مقابل آریس است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 13 بازی انجام داده، امیدوار است پس از دو هفته ناکامی دوباره همراه تیمش به برتری دست پیدا کند.

کریم انصاری‌فرد، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان که در هشت بازی دور برگشت به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، پس از دو بازی دوری از ترکیب دوباره به جمع نفرات اصلی مقابل یاران حاج‌صفی بازگشته است.

تیم فوتبال آ ا ک آتن با 66 امتیاز در رده سوم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که در صورت برتری مقابل آریس شانس صعود به رتبه اول را دارد و یاران انصاری‌فرد هم در جایگاه پنجم ایستاده‌اند.

دیگر خبرها

  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • سیدحسین حسینی برای دومین بار پدر شد + عکس
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد