Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- بهره برداري و عمليات اجرايي 460 طرح کشاورزي و شيلاتي در هرمزگان شامگاه يکشنبه با حضور رييس جمهوري و وزير جهاد کشاورزي به صورت وئديوکنفرانس آغاز شد.

به گزارش ايرنا، وزير جهاد کشاورزي در آيين بهره برداري و عمليات اجرايي از اين طرح ها گفت: در اين مراسم 250 طرح مهم کشاورزي با سرمايه گذاري سه هزار و 40 ميليارد ريال و اشتغال 900 به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود حجتي افزود: اجراي آبياري نوين در سطح 4 هزار و 233 هکتار از زمين هاي کشاورزي با هزينه 760 ميليارد ريال، 60 واحد گلخانه کشاورزي به وسعت 60هکتار و همچنين 475 سازه آبخيزداري براي کنترل 66 ميليون مترمکعب از روان آبهاي سطحي از مهم ترين اين طرح هاست.
وزير جهاد کشاورزي اظهارداشت: در اين مراسم همچنين عمليات اجرايي 210 طرح با اعتبار 34 هزار و 480 ميليارد ريال و اشتغالزايي براي 13هزار و 810 نفر از دانش آموختگان مراکز آموزش عالي و فني و حرفه اي نيز آغاز مي شود.
حجتي، همچنين از عمليات اجرايي سه مجتمع گلخانه اي به وسعت يکهزار و 200 هکتار، 6 هزار هکتار استخر پرورش ميگو و مجتمع دام سبک به ظرفيت 30 هزار راس و پرورش شتر به تعداد 4 هزار نفر را به عنوان مهم ترين اين طرح ها نام برد.
رييس جمهوري و شماري از اعضاي هيات دولت تدبير و اميد صبح امروز يکشنبه از طريق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شدند و در ورزشگاه تختي اين شهر با مردم غرب هرمزگان ديدار کردند.
سفر 2 روزه رييس جمهوري و هيات همراه صبح يکشنبه با فرود هواپيماي حامل آنان در بندرلنگه در غرب هرمزگان آغاز شد.
در اين سفر بهره برداري 40 طرح بزرگ اقتصادي با سرمايه گذاري 60 هزار ميليارد ريال به صورت وئديو کنفرانسي آغاز شد.
شرکت درمراسم پيوست بزرگترين و پيشرفته ترين زير دريايي ساخت ايران به نداجا و نشست شوراي اداري هرمزگان از ديگر برنامه هاي سفر رييس جمهوري به اين استان است.
به گزارش ايرنا، رييس جمهوري را در سفر 2 روزه به هرمزگان وزراي نفت، راه و شهرسازي، اطلاعات، جهاد کشاورزي، نيرو، کشور و دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح همراهي مي کنند.
7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳