Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال درباره موضوع‌های مختلف پیرامون این تیم صحبت کرد. آفتاب‌‌نیوز : امیرحسین فتحی درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: هر بازی ۳ امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کردیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت اما بخت یار ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم استقلال روز به روز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند.
او درباره شرایط تمرین استقلال توضیح داد: هواداران می‌دانند همه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک زیرساخت ندارند و همین موضوع اجازه نمی‌دهد که زمین تمرین خوب داشته باشیم. حتی سرمربی سابق تیم ملی هم از این موضوع گلایه داشت. بهترین زمین ایران زمین استادیوم آزادی است و به خاطر زمستان و بارندگی، زمین عوض شد. زمین کمپ حجازی هم در حال بازسازی است. زمین ورزشگاه صنایع دفاع را رزرو کرده و دستور وزیر دفاع را گرفتیم و به امید خدا طی چند روز آینده این زمین را برای تمرین تیم آماده می‌کنیم.
مدیرعامل استقلال درباره اعضای جدید هیأت مدیره این باشگاه نیز گفت: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیأت مدیره جدید با نیروی جوان‌تر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید نوید روزهای خوبی را به هواداران بدهیم.
فتحی درباره روند جذب پاتوسی و کسب مجوز بازی او نیز بیان کرد: ما در مورد جذب پاتوسی بنابر مقررات و آئین‌نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسماً به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود. پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این ۴ روز زمان را از ما می‌گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در استعلام بعدی، شرایط پاتوسی احراز شد. او در باشگاه لوکرن بلژیک ۷ سال بازی کرده است. او ۱۱ بازی انجام داده بود، ۱۰ بازی رسمی و در ۲ بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی‌های دوستانه ایران که در زمین‌های معمولی برگزار می‌شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی‌های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.
او در ادامه درباره عملکرد داوران هم اظهار کرد: ما خواهش کردیم گزارش‌های داوری که به فدراسیون‌ها می‌دهند را برای ما بفرستند. این نامه با ۲۳ برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. ۱۴ فوریه یعنی پنجشنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.
مدیرعامل استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در کسب مجوز بازی پاتوسی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گذاشتند که دیگر پرونده سوپرجام را پیگیری نکنند، تصریح کرد: شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند. مطمئناً این دو موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال سوپرجام پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی