Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:40:43 GMT

ویارئال به بقاء امیدوار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۲۳۲

ویارئال به بقاء امیدوار شد

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب از هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، ویارئال که بدترین شرایط خود در سال های اخیر را تجربه می کند در ورزشگاه «ال مادریگال» میزبان سه ویا بود و در نهایت به برتری سه بر صفر دست یافت.
«گونزالس»، «توکو اکامبی» و «پرازا» برای ویارئال که به زیردریایی ها شهرت دارد گلزنی کردند تا این تیم 23 امتیازی شده و در جایگاه هجدهم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف ویارئال امیدهای خود را برای رهایی از سقوط افزایش داد.
سه ویا نیز با 37 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی ماندگار شد. این هفتمین شکست فصل سه ویا بود.
عصر امروز، رئال مادرید در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» برابر تیم رده هفدهمی خیرونا با شکست غیرمنتظره دو بر یک مواجه شد.
از دقایقی دیگر، رئال بتیس به مصاف آلاوس می رود و فردا شب در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لالیگا، اوئسکا قعر جدولی از بیلبائو میزبانی می کند.
شبک**ورزشی**3783**1392
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسپانیا جدول رئال مادرید فوتبال لالیگا جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم

کمتر از ۵۰ هوادار سپاهانی برای حمایت از شاگردان مورایس در مصاف با ملوان بندرانزلی به ورزشگاه سیروس قایقران آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران یا همان سن‌سیروس به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای این مصاف حساس و مهم که با چند روز تاخیر نسبت به سایر بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به‌انجام می‌رسد، هواداران سپاهان که تعدادشان به کمتر از ۵۰ نفر می‌رسد با هزینه شخصی برای حمایت از شاگردان ژوزه مورایس به بندرانزلی آمده‌اند تا نماینده اصفهان را در شمال کشور مورد تشویق خود قرار دهند.

ضمن اینکه هواداران متعصب ملوان بندرانزلی هم دو ساعت مانده به شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیروس نشسته‌اند و از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

کد خبر 746672

دیگر خبرها

  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)