Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از سی.ان.ان، «آدام شیف»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و رئیس کمیته اطلاعات این مجلس، اقدام دونالد ترامپ درباره اعلام وضعیت فوق العاده برای ساخت دیوار مرزی را غیرقانونی اعلام کرده است.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا این اقدام ترامپ را تنها در راستای دستیابی او به اهداف شخصی و تبلیغاتی‌اش عنوان کرده و ترامپ را متهم به سوءاستفاده از حق اعلام وضعیت فوق العاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو روز پیش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فرمان «وضعیت اضطراری» در سراسر این کشور را به بهانه «حوادث احداث دیوار مکزیک» اعلام کرد.

این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که مجلس نمایندگان آمریکا تنها بخشی از بودجه مورد نیاز ترامپ برای ساخت دیوار مرزی را تصویب کرد.

ترامپ برای ساخت دیوار مرزی خواستار بودجه‌ای ۵.۷ میلیارد دلار شده بود اما دموکرات‌ها در کنگره با این بودجه مخالفت کرده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور برای کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان، منازل مسکونی برای آنان ساخته خواهد شد.   سردار مجید شجاع افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ۷۲ واحد مسکونی در سال جاری برای استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده آنها ساخته می شود که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساخت پروژه ۳۲ واحدی آغاز شد.   فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت تعدادی واحد سازمانی برای استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار است که ساخت بخشی از آن نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.   سردار شجاع گفت: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند، لذا تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم بهبود معیشت آنها به ویژه در حوزه منازل سازمانی را محقق کنیم.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.   تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تخریب دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر؛ قانونی یا غیرقانونی؟
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • آمریکا ۱۱ فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد