Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - نعمت محسن زاده و یعقوب شادل خبرنگاران ایرنا اردبیل در چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان نفرات برتر بخش گزارش کشوری و استانی این جشنواره شدند.

به گزارش ایرنا ، گزارش 'حمایت از تولید ایرانی' نوشته نعمت محسن زاده در بخش کشوری این جشنواره از سوی هیات داوران بعنوان گزارش برتر و نخست برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات داوران جشنواره در بخش گزارش استانی اثر یعقوب شاددل از نشریه تریبون آزاد را بعنوان تنها اثر شایسته تقدیر معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در اولین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در سال 94 در مجموع 745 اثر ، در دومین جشنواره هزار و 100 اثر ، در سومین جشنواره بیش از هزار اثر و در چهارمین جشنواره نیز هزار و 800 اثر مکتوب و هنری به دبیرخانه ارسال شده است.
سرهنگ علی لطفی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی افزود: آثار ارسالی از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.
دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل اظهار داشت: آثار ارسالی در سه مرحله داوری شد و در مرحله اول هزار اثر ، در مرحله دوم 200 اثر و در مرحله سوم و نهایی از بین 200 آثار منتخب در مجموع 27 اثر برگزیده شد که 20 مورد آن در بخش کشوری و هفت مورد نیز در بخش استانی بود.
وی بیان کرد : همچنین در این جشنواره از هفت نفر از برترین عکس خبری سپاه استان در سال 97 با موضوع رزمایش سپاهیان محمد رسول الله تجلیل می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره در پنج محور کشوری با موضوع مقاومت و دفاع مقدس، خبرنگاری، رسالت اجتماعی و دغدغه های صنفی، آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی و در 2 محور استانی با موضوع شهر سالم، شهروندان سالم و میراث فرهنگی غنی برگزار شد.
وی ادامه داد: عکس ، موشن گرافی ، خبر ، گزارش مطبوعاتی و خبری و تلویزیونی و کاریکاتور بخش کشوری و کانال پیام رسان های داخلی، بهترین تیتر ، بهترین یادداشت و فعال ترین رسانه نیز از بخش های ویژه استانی این جشنواره می باشد.
پخش کلیپ زیبا از تلاش رزمندگان و پاسداران استان در مرزهای کشورمان، اجرای سرود توسط گروه هنری الهادی، رونمایی رادیویی از خاطره گویی شهید نادر دیرین، اجرای نماهنگ و تجلیل از پدید آورندگان آثار برتر از دیگر قسمت های آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ‌ای ابوذر استان اردبیل بود.
به گزارش ایرنا، بر اساس رای هیات داوران در بخش گزارش کشوری نعمت محسن زاده از ایرنا بعنوان برگزیده نخست ، مهران عقلمند از خبرگزاری فارس بعنوان برگزیده دوم و رویا خیری از نشریه همشهری اردبیل برگزیده سوم انتخاب شدند.
همچنین در این بخش بهروز گنجی از نشریه جنت سرا، حامد قادری از خبرگزاری فارس و زهرا رضازاده از خبرگزاری تسنیم شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش مستند خبری جشنواره نیز داود نقی پور از گروه تلویزیونی بسیج شایسته تقدیر معرفی شد و هیات داوران اثری را به عنوان مقام اول، دوم و سوم انتخاب نکردند.
هیات داوران این جشنواره در بخش خبر مسعود لاهوت از خبرگزاری فارس را بعنوان رتبه دوم، محمد فرض الهی و اکبر رزمی از خبرگزاری تسنیم را به ترتیب بعنوان رتبه سوم و شایسته تقدیر برگزیدند و در این بخش اثری را به عنوان رتبه اول انتخاب نکرد.
در بخش یادداشت حامد مصطفایی آگاه از نشریه پیام اردبیل رتبه اول، سعید دست افشان از نشریه خط هشت رتبه دوم و حسن سروری از نشریه اردبیل آینده رتبه سوم را کسب کردند و آثار علی عبدی گده کهریزک از نشریه امید اردبیل و محمد امین خدایی از نشریه ساوالان بیرلیکی نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش گزارش خبری تلویزیونی جشنواره نیز آثار کبری عزیزی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه اول، مهدی همتی از پایگاه خبری سبلانه رتبه دوم و یعقوب شجاعی از صدا وسیما و آذین مجید زاده از باشگاه خبرنگاران جوان مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش عکس نیز اثر علی انوار از خبرگزاری ایسنا، بهرام آد شیرین پور از خبرگزاری تسنیم و سید ساجد یعقوبی از خبرگزاری بسیج به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش موشن گرافی اثر پیمان مجرد از سراج رتبه اول را کسب کرد و هیات داوران جشنواره اثری را به عنوان رتبه های اول و دوم انتخاب نکرد.
در بخش کاریکاتور نیز اثر سهراب خیری از حوزه هنری شایسته تقدیر معرفی شد و در این بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان مقام اول، دوم و سوم معرفی نکرد.
در بخش گزارش استانی نیزیعقوب شاددل خبرنگار ایرنا با گزارش درج شده خود در نشریه 'تریبون آزاد' بعنوان برگزیده قابل تقدیر معرفی شد و هیات داوران در این بخش نفرات برتر نداشت.
در بخش تیتر استانی جشنواره نیز اثر سجاد ناصر آزاد از نشریه پیام اردبیل به عنوان تیتر برتر انتخاب شد و اثر پوپک قاسمی از نشریه همشهری شایسته تقدیر معرفی شد و هیات داوران در این بخش اثری را به عنوان مقام اول، دوم و سوم انتخاب نکردند.
در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر همچنین از برترین عکس خبری سپاه استان اردبیل در سال 97 با موضوع رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 با اهدای لوحی تجلیل شد.
در این بخش و در عکس حرفه ای رضا خانبابایی، مهدی جدی و بهرام آدی شیرین پور به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند وسجاد میرزایی و علی انوار شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش عکس غیر حرفه ای نیز هیات داوران نعمت محسن زاده و سعید آخربین را شایسته تقدیر معرفی کرد.
پخش کلیپ زیبا از تلاش رزمندگان و پاسداران استان در مرزهای کشورمان، اجرای سرود توسط گروه هنری الهادی، رونمایی رادیویی از خاطره گویی شهید نادر دیرین، اجرای نماهنگ و تجلیل از پدید آورندگان آثار برتر از دیگر قسمت های آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ‌ای ابوذر استان اردبیل بود.
6130/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره ابوذر اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی

دیدارهای سی‌‌و‌سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری پرگل شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج تیم‌های فوتبال اورتون و چلسی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 6 بر صفر تیم میزبان همراه بود.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان کول پالمر هافبک هجومی تیم چلسی بود که یک تنه چهار گل به ثمر رساند و سه مورد آنها تا قبل از رسیدن بازی به نیم ساعت نخست بود. پالمر گل نخست خود را در دقیقه 13، دومی را در دقیقه 18 و سومی را در دقیقه 29 به ثمر رساند. چهارمین گل آبی‌های لندن نیز در همان نیمه نخست و البته این بار در دقیقه 44 توسط نیکلاس جکسون رقم خورد. جشنواره گل منجر به سیزدهمین برد فصل چلسی در لیگ جزیره با پوکر پالمر و گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 64 ادامه پیدا کرد و حسن ختام آن هم گلی بود که آلفی گیلکریست، بازیکن تعویضی تیم میزبان تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان، در نودمین دقیقه مسابقه به ثمر رساند.

چلسی در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

 

این برتری پرگل، چلسی را 47 امتیازی کرد تا جایگاهش را در رده نهم جدول رده‌بندی تثبیت کند. با توجه به اینکه چلسی 31 بازی انجام داده است، هنوز این شانس را دارد که در بازی‌های باقیمانده خود حتی یکی از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، وستهام با تنها یک امتیاز بیشتر از چلسی از 33 بازی در رده هشتم است و تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو با 50 امتیاز از 32 بازی به ترتیب ششم و هفتم هستند.  این در حالی است که در بالای جدول منچسترسیتی با 73 امتیاز صدرنشین است و پس از آن آرسنال و لیورپول هر دو با 71 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. استون‌ویلا با 63 و تاتنهام با 60 امتیاز نیز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت