Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@04:54:39 GMT

دیدار محرمانه نتانیاهو با وزیر خارجه مغرب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۲۶۷

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل با «ناصر بوریطه» وزیر امور خارجه مراکش دیدار محرمانه‌ای داشته، این در حالی است که اسرائیل هیچ رابطه دیپلماتیکی با مراکش ندارد.

یک مقام اسرائیلی به خبرنگار شبکه 13 گفته است که این دیدار محرمانه با وزیر خارجه مغرب در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در ماه سپتامبر روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، نتانیاهو تمایل خود برای عادی سازی روابط با مراکش و همچنین امکان سفر رسمی به این کشور همانند سفری که یک ماه پیش به سلطنت عمان داشت ابراز کرد.

بر اساس گفته این مقام اسرائیلی، در این دیدار نتانیاهو و وزیر امور خارجه مراکش درباره مقابله با ایران نیز گفت‌وگو کردند. چند هفته پیش از این دیدار، مراکش سفیر ایران در مراکش را از رباط اخراج کرده بود و سفیر خود در تهران را نیز فراخوانده بود.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی جزئیات این گزارش را رد نکرده و اعلام کرد: با کشورهایی که رابطه رسمی نداریم اظهار نظر انجام نمی‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه مراکش وزیر خارجه مجمع عمومی سازمان ملل نیویورک عمان امور خارجه ایران نخست وزیر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی مراکش نیویورک وزیر امور خارجه وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس قرار است امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی جاری در غزه گفتگو کند.

به گزارش تسنیم، طرفین پس از این دیدار کنفرانس مطبوعاتی مشترکی را برگزار خواهند کرد.

این اولین دیدار وزیر خارجه کشورمان با هنیه پس از قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل و ششمین دیدار پس از آغاز جنگ غزه و گسترش جنایات صهیونسیت هاست.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه