Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:44:00 GMT

۱۱۷ راس دام قاچاق در دهلران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۲۹۶

۱۱۷ راس دام قاچاق در دهلران کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر نجومی اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و هنگ مرزی در شهرستان دهلران محموله ۱۱۷ راس دلم قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق دام زنده که اثرات نامطلوبی را بر اقتصاد کشور و معیشت خانواده ها دارد با رصد دقیق اطلاعاتی توسط اداره اطلاعات و هنگ مرزی دهلران این تعداد راس دام از قاچاقچیان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا ۴ نفر قاچاقچی که با یک دستگاه خودرو یخچالی قصد خروج دام از مرز را داشتند دستگیر و خودرو قاچاقچیان با دستور قضایی ضبط شد.

نجومی عنوان کرد: مقرر شد که پس از ذبح این احشام در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با قیمت مصوب توزیع شود.

کد خبر 4545185

منبع: مهر

کلیدواژه: دامداری شهرستان دهلران قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد

عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در پی اعلام یکی از هم‌وطنان مبنی بر قطع درختان چوب تاغ توسط عده‌ای سودجو در اطراف شهرستان سمنان، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ مسکن مهر به همراه کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

وی به بررسی میدانی پلیس در منطقه اعلامی اشاره کرد و افزود: مأموران در آن اطراف به یک دستگاه پژو پارس مشکی مظنون شدند و با بررسی داخل خودرو مقادیری مواد مخدر و تجهیزات مرتبط با قطع درختان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در ادامه طی گشت‌زنی مأموران انتظامی در آن اطراف، محل دپوی بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • فریاد حیدر حیدر مردم شهرستان مرزی تایباد
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد
  • طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان مرزی هیرمند