Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:56:34 GMT

فرایندهای اداری اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۴۸۴

فرایندهای اداری اصلاح شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدرضا حسنی مقدم در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرایان افزود: طراحی راهبرد جدید و کاربردی برای اجرایی کردن فرایندهای اداری مورد تاکید است چرا که نظام اسلامی به پشتوانه همین مردم با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به حضور شکوهمند مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این مردم مستحق ارائه خدمت به صورت شبانه روزی هستند؛ از این رو خدمت بیش از پیش به مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: وزارت کشور تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا فرمانداران و بخشداران کشور نیروهایی توانمند باشند و از همه سرمایه‌های نظام اسلامی بدون توجه به جناح ها و خطوط باید استفاده کرد.
وی افزود: مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود ساکن باشند و از تمام ظرفیت‌های قانونی و پتانسیل های منطقه برای رفع مشکلات استفاده کنند چرا که تخصص، اخلاق اسلامی و تاکید بر اجرای قانون از مهمترین ملاک‌های انتخاب مدیران و فرمانداران است.
حسنی مقدم با قدردانی از خدمات و تلاش‌های فرماندار سابق سرایان، از فرماندار جدید خواست با استفاده از همه قابلیت‌های شهرستان در رفع گرفتاری ‌های مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان با پرهیز از خط کشی‌های سیاسی استفاده کند.
وی با بیان اینکه بیشتر خروجی و مصوبات جلسات عملیاتی نمی شود گفت: مدیران باید تلاش کنند تا مصوبات جلسات به نفع مردم اجرایی و عملیاتی شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: نمی توان برای استان لفظ محروم را به کار برد چون این استان برخوردار از مواهب الهی و بسیاری از ظرفیت های بالقوه است و مسئولان باید تلاش ها برای استفاده از این ظرفیت ها و فرصت ها را چند برابر کنند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم بهره گیرند.
فرماندار سرایان هم در جلسه شورای اداری شهرستان سرایان با گرامیداشت یاد شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان گفت: در آغاز چهل ساله دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای عزیز با خون پاکشان حقانیت این نظام مقدس را امضا کردند.
ابراهیم رسولی مقدم با بیان اینکه شهرستان سرایان قطب دامپروری و کشاورزی است بر استفاده از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای پیشرفت شهرستان و حل مشکلات مردم تاکید کرد.
وی گفت: مدیران ادارات باید از ظرفیت ادارات کل با پیگیری برای حضور مدیرکل متبوع در شهرستان برای حل مشکلات و بهره ‌مندی از استعدادهای موجود استفاده کنند.
در این مراسم از خدمات و تلاش های محمد کریمی فرماندار سابق سرایان تقدیر و ابراهیم رسولی مقدم به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران اسلامی خراسان جنوبی روابط عمومی سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از دهیاران بخش امامزاده حسن مشکلات روستا‌ها را مطرح کردند.
بخشدار بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد گفت: در این شورای اداری مشکلات این بخش در حوزه‌های گاز، آب شرب، اورژانس ۱۱۵، جاده‌های مواصلاتی، مدارس سنگی و تخریبی، کشاورزی، رانش زمین و جاده‌ها و خانه‌های بهداشت بررسی و برای رفع کردن این مشکلات مصوبات خوبی به تصویب رسید.
ابوذر رییسی افزود: از روند گاز رسانی به ۱۶ روستای بخش امامزاده حسن بازدید شد.
کورش فتحی فرماندار شهرستان فلارد گفت: طرح‌ی گازرسانی فعال و در حال انجام کار است و ۳۰ درصد پیشرفت دارد و ان شاءالله تا موعد مقرر، گاز به ۱۶ روستای این بخش خواهد رسید.
محمد فتحی سرپرست طرح گازرسانی هم گفت: مسیر گازرسانی ۲۰ کیلومتر است و ۶ کیلومتر هم اجرای همزمان پلی اتیلن و فلزی داریم.
وی افزود: بافت خاک و وجود سنگ‌های سخت در مسیر، مقداری باعث کندی کار شده است.
مشکلات مجتمع آبرسانی پروز از جمله کدورت آب شرب در ایام بارندگی، توسط فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری بررسی شد.
شورای اداری شهرستان فلارد مشکلات مدارس سنگی و تخریبی بخش امامزاده حسن را هم بررسی کردند.
اسماعیل صالحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلارد گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی هستند که ۹ مدرسه در اولویت ساخت این اداره است و به محض ابلاغ اعتبار، شروع بکار خواهد شد.
بخش امامزاده حسن ۳۴ روستا و جمعیتی افزون بر ۱۴هزار نفر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور