Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری نخستین اجلاس رؤسای فدراسیون‌های دوومیدانی کشورهای آسیای میانه به میزبانی تهران لغو شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی ایران قرار بود روز چهارشنبه هفته جاری میزبان نخستین اجلاس رؤسای فدراسیون‌های کشورهای آسیای میانه در تهران باشد، اما عدم استقبال کشورهای عضو منجر به لغو این اجلاس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان سه ماه قبل پیشنهاد تشکیل فدراسیون آسیای میانه و برگزاری اجلاس آن را به دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا داد که این پیشنهاد با موافقت دهلان الحمد مواجه شده بود.

ایران، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و افغانستان؛ هفت کشور منطقه آسیای میانه هستند.

نه تنها برگزاری اجلاس، بلکه میزبانی از رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیای میانه نیز که قرار بود 2 و 3 اسفند در تهران برگزار شود، لغو شد.

اصرار فدراسیون دوومیدانی برای میزبانی یک تورنمنت بین‌المللی!

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی‌زاده سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان شد

با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، علی اصغر هادی‌زاده به عنوان سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان با حکمی از سوی رئیس فدراسیون، هادی‌زاده به عنوان سرپرست انجمن منصوب شد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی از سمت خود کناره‌گیری کرد و طی حکمی از سوی جلیل کوهپایه زاده علی اصغر هادی‌زاده سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان شد.

علی اصغر هادی‌زاده پیش از این ریاست انجمن دوومیدانی نابینایان و کم بینایان را برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود
  • هنر ابرنگ آسیای شرقی، ساده و زیبا + فیلم
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • هادی‌زاده سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن