Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@05:49:43 GMT

اعتراف زن سارق به ۷۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۷۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "ظاهر اسدی" گفت: زنی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که ۲ خانم به مغازه اش به قصد خرید جوراب وارد شده اند ولی گوشی موبایلش را سرقت کرده اند که هنگام فرار یکی از سارقان با کمک مردم دستگیر شده است.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام که پس از حضور در محل مشاهده کردند تعدادی افراد در محل تجمع و خانمی که اعلام کرده بود مالک مغازه است بیان کرد: این زن میانسال به همراه خانم جوان دیگری به بهانه خرید جوراب داخل مغازه ام شده اند ، پس از گفت و گو به یکباره ابتدا زن جوان و سپس این خانم میانسال از مغازه خارج شده اند در این میان بلافاصله متوجه شدم که گوشی ام سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آنها دویدم و با کمک همسایگان جلوی فرار این زن که مسن تر بود را گرفتیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که وی پرونده های مشابه دیگری نیز در این کلانتری دارد.

وی با اشاره به اینکه چهره متهم توسط مال باختگان سایر پرونده های مشابه موجود در کلانتری مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به ۷۰ فقره سرقت در محدوده این کلانتری و سایر کلانتری ها با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی بیان داشت: چهره متهم دوم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه سارق دوم و دستگیری وی ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده خیابان "سازمان برنامه شمالی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین با چهره‌های نامتعارف که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند مواجه شده و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر نمودند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار به تعقیب سارقان ادامه داده و متهمان جهت جلوگیری از دستگیر شدن توسط ماموران از میخ‌های سه پر استفاده کردند ولی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و دو تن از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. متهمان دستگیر شده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل کارآگاهان اداره آگاهی شده و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان که متواری شدند در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و خودرو را همیشه در معابر شلوغ و مطمئن پارک نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه