Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@04:08:58 GMT

ظریف 19 سال شکست آمریکا را یادآوری کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۰۰۸

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است، اظهار داشت: نظامیان آمریکا کیلومترها از خانه خود فاصله گرفته و در منطقه مشغول ایجاد بی‌ثباتی هستند.

وی به وضعیت عراق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مقامات عراقی درخواست دارند که آمریکا خاک این کشور را ترک کند و نظامیان خود را از عراق خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف ادامه داد: بعد از 19 سال شکست در افغانستان، آمریکا در حال مذاکره با طالبان است تا نظامیان خود را از افغانستان خارج کند.

وی همچنین به نقش ایران در ثبات منطقه اشاره کرد و افزود: ایران همواره از قدرت دفاعی خود و به خواست کشورهای منطقه برای مبارزه با تروریسم استفاده کرده است.

به گزارش فارس، آمریکا در 19 سال گذشته در افغانستان حضور داشته و نظامیان این کشور نتوانستند عامل ثبات در این کشور باشند و ترامپ اعلام کرده است که بزودی نظامیان این کشور را از افغانستان خارج خواهد کرد.

آمریکا در حال حاضر 14 هزار نظامی در افغانستان دارد که به‌گفته مقامات این کشور بیشتر مشغول مشاوره و آموزش نظامیان افغانستانی هستند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افغانستان امور خارجه ایران خاک طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE

رومن رینز، قهرمان سابق کمربند آندیسپیوتد WWE به پروژه‌ای خارج از دنیای کشتی کچ مشغول است.

رومن رینز با شکست برابر کودی رودز در شب دوم رسلمنیا 40 کمربند خود را پس از نزدیک به 4 سال واگذار کرد. او اکنون در مرخصی از WWE به سر می‌برد و به نظر مدت زمان دوری او از رینگ کشتی کچ چند ماهی طول خواهد کشید.

طرفداری | رومن رینز در حال حاضر مشغول به کار در پروژه‌ای سینمایی به همراه بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی ککه پالمر، ادی مورفی و پیت دیویدسون بوده و طبق شنیده‌ها این پروژه برای ساخت یک فیلم کمدی است. رینز از نظر بسیاری بزرگترین ستاره منفور در دوران جدید WWE به شمار می‌آید. برای 4 سال او قدرتمندترین ستاره کمپانی بود و سرانجام در شب دوم رسلمنیا 40 بود که سلطنت او به دست کودی رودز به پایان رسید.

به دنبال این شکست رومن رینز با ارسال ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از آماده سازی خود برای یک شروع تازه پس از سوگواری بابت این شکست خبر داد. جای خالی او از همین حالا در برنامه‌های WWE حس می‌شود و هوادران مشتاق به بازگشت او هستند. هواداران زیادی انتظار دارند که این بار بازگشت رومن رینز در قالب یک کاراکتر محبوب (FACE) انجام پذیرد و رئیس قبیله با سولو سیکوا و نسخه جدید بلادلاین او وارد درگیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند