Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:41:34 GMT

دندانپزشک روناک ۳ ساله اراک ممنوع الکار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۰۶۴

دندانپزشک روناک ۳ ساله اراک ممنوع الکار شد

باشگاه خبرنگاران جوان:عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: با تشکیل پرونده قضائی برای این دندانپزشک اراکی علاوه بر صدور قرار قانونی وثیقه، قرار نظارت مبنی بر ممنوع الکاری و عدم خروج از کشور نیز صادر شده است.

وی با اشاره به پلمب شدن مطب این دندانپزشک خاطی افزود: با احضار این دندانپزشک خاطی علاوه بر پلمب مطب تا صدور رأی نهایی و تصمیم گیری، قرار وثیقه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اراک با اشاره به طی پروسه تحقیقات در دادسرای اراک، اظهار کرد: پس از تعیین تکلیف کودک دوم "امیرعلی" که در حالت کما بسر می‌برد و با انجام تحقیقات لازم در دادسرا، پرونده این دندانپزشک برای صدور حکم به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که مراحل تحقیقاتی پرونده در دادسرا در شرف اتمام است، تاکید کرد: با تکمیل مراحل تحقیقاتی بزودی پرونده جهت تصمیم گیری و صدور حکم به دادگاه می‌رود.

قصور این دندانپزشک در شهریور ماه امسال روناک را در آستانه تولد سه سالگی به دست مرگ سپرد و در بهمن ماه امسال امیرعلی را هم به کما برد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دندانپزشک روناک ممنوع الکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان

دادستان کرمان از تشکیل ۵ هزار و ۳۰۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در دادسراهای استان کرمان خبر داد و گفت: در این ارتباط ۵ هزار و ۹۳۶ متهم دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی بخشی صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان، برخورد با اراذل و اوباش و عواملی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند را از اولویت‌های کاری دادستانی عنوان کرد و اظهار داشت: در یک سال اخیر علاوه بر تشکیل بانک اطلاعات اراذل و اوباش، با اقدامات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تعداد 512 نفر از مجرمین خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند. 

وی بیان کرد: طبق اعلام رسمی دادستانی کل کشور، استان کرمان جزو استان‌های برتر در خصوص نحوه تعیین اموال توقیفی از قاچاقچیان و رسیدگی به پرونده‌های قضائی مرتکبین جرائم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر است. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: در یک سال اخیر در رابطه با قاچاق کالا و ارز 5 هزار و 307 فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده است و در این ارتباط 5 هزار و 936 متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در یک‌ سال گذشته بیش از 268 هزار و 86 فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: قضات و کارکنان دادسراهای استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر 12 درصد بیشتر پرونده مختومه کرده‌اند.

ورود اطلاعات استان کرمان به مناقصات شرکت‌های شبه دولتی استان

بخشی افزود: در یک‌ سال گذشته 105 هزار و 811 فقره گواهی سوء‌پیشینه در دادسراهای سراسر استان صادر شده که شاهد افزایش 23 درصدی صدور گواهی سوء‌پیشینه در 12 ماه سال 1402 نسبت به زمان مشابه در سال 1401 هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای حرکت به سمت قوه قضائیه هوشمند و تمام الکترونیک در سال گذشته بیش از 570 هزار و 418 فقره اوراق قضایی در دادسراهای استان به صورت الکترونیک ابلاغ شده است، ادامه داد: در این مدت شاهد افزایش ابلاغ‌های الکترونیک از 94 درصد به 95 درصد بوده‌ایم. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به ارتباط الکترونیک مجموعه دادستانی با زندان، گفت: بیش از 90 درصد دادرسی‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با زندان به‌صورت ارتباط الکترونیک می‌باشد و این امر از اعزام حضوری مددجویان به زندان‌ها جلوگیری کرده است. 

وی با اشاره به اینکه شنیدن صدای مردم همواره در اولویت کار دادستانی است، افزود: در یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن میزان ملاقات مردمی‌های دادستان و معاونین 27 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان