Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:20:56 GMT

فرکی ناکام هفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۲۲۱

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست اکثر عنوان ترین‌های هفته را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 بازی دنبال شد. در مهمترین مسابقه تراکتورسازی توانست استقلال را شکست دهد. سپاهان با پیروزی مقابل پیکان صدرنشین ماند و پرسپولیس هم توانست مقابل استقلال خوزستان برنده شود تا همچنان رقابت در صدر جدول به صورت نزدیک دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ذوب آهن و سایپا هم به دلیل حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

نتایج هفته هجدهم:

پرسپولیس 2 - 0 استقلال خوزستان

صنعت نفت آبادان 0 - 0 پدیده شهر خودرو

تراکتورسازی 1 - 0 استقلال

پیکان 0 - 1 سپاهان

سپیدرود رشت 1 - 1 ماشین‌سازی‌تبریز

پارس جنوبی جم 3 - 1 نساجی مازندران

فولاد خوزستان یک - نفت مسجد سلیمان صفر

بازیکن هفته: اشکان دژاگه

اشکان دژاگه عملکرد درخشانی در هفته هجدهم لیگ برتر داشت. او در دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. در این بازی دژاگه بارها با حرکات خود هافبک‌ها و مدافعان استقلال را با مشکل رو به رو کرد و در نهایت هم تاثیر مستقیم در کسب پیروزی مهم تیمش در این بازی داشت.

تیم هفته: تراکتورسازی

تراکتورسازی در مهمترین بازی هفته هجدهم مقابل استقلال به پیروزی رسید. تراکتورسازی توانست در یک مسابقه 6 امتیاز مقابل حریف خود برنده شود و جای خود را در رده چهارم جدول استحکام ببخشد. تراکتورسازی در این بازی عملکرد خوبی داشت و در شرایطی که ورزشگاه به طور کامل پر شده بود توانست برنده این دیدار شود.

مربی هفته: جرج لیکنز

جرج لیکنز مربی اهل بلژیک خیلی زود توانست در تراکتورسازی جا بیفتد. تراکتورسازی تحت هدایت این مربی در سه بازی ابتدایی خود توانسته 7 امتیاز کسب کند. لیکنز در دیدار مقابل استقلال هم تیمش را به بهترین شکل هدایت کرد و  به همین خاطر به عنوان مربی هفته لقب گرفت.

با توجه به پیروزی سپاهان در خارج از خانه امیرقلعه‌نویی هم از گزینه‌های مدنظر برای کسب عنوان مربی هفته بود.

بازی هفته: تراکتوسازی - استقلال

بازی استقلال و تراکتورسازی یکی از زیباترین دیدارهای این هفته بود. هر چند در دقایقی از این بازی دو تیم با احتیاط بالا بازی کردند اما حساسیت بالای جدولی، ورزشگاه مملو از جمعیت و درگیری‌هایی که در جریان بازی به وجود آمد باعث شد این مسابقه بهترین دیدار این هفته لقب بگیرد.

این بازی توانست رکورد حضور هوادار در فصل جاری را بشکند.

ناکام هفته: حسین فرکی

حسین فرکی در نیم فصل دوم در شرایطی پیکان را در دست گرفت تا این تیم را از بحران باخت‌های پی در پی نجات بدهد اما پیکان در دو دیدار که تحت هدایت این مربی به میدان رفته مقابل استقلال و سپاهان متحمل شکست شده تا عنوان ناکام این هفته را به خود اختصاص دهد. این هشتمین باخت پی در پی پیکان در لیگ برتر بود و فرکی هم هنوز نتوانسته روند شکست‌های این تیم را قطع کند.

گلزنان برتر

10 گل

کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)

9 گل

علی علیپور (پرسپولیس)

8 گل

آنتونی استوکس (تراکتورسازی)

7 گل

لوسیانو پریرا (فولاد)

6 گل

امین قاسمی نژاد (پدیده شهر خودرو)

جدول لیگ برتر:

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بازی استقلال پرسپولیس رقابت جدول ذوب آهن سایپا لیگ قهرمانان نفت آبادان نساجی مسجد بلژیک استقلال و تراکتورسازی نیم فصل دوم استقلال و سپاهان استقلال بازی رقابت لیگ برتر فوتبال مسجد فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویسی برای نجات فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی 4 روز مانده به پایان سال 1402 به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال 1403 در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟