Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:15:34 GMT

برانکو به دنبال طلسم شکنی در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۲۹۷

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، عصر دوشنبه با دیدار پرسپولیس و پدیده به پایان می‌رسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به این مرحله ابتدا نود ارومیه و در ادامه سپیدرود رشت را از پیش رو برداشتند، حالا باید برابر پدیده‌ای بازی کنند که رقیب جدی‌شان در لیگ هم محسوب می‌شود.

یحیی گل‌محمدی که امسال با وجود مشکلات زیاد، تیم خوبی را روانه لیگ کرد، حالا با گذشت ۱۸ هفته و کسب ۳۵ امتیاز، تیمش در رده سوم و چسبیده به پرسپولیس قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم مشهدی چند هفته‌ای هم به لطف پیروزی‌های پی در پی در صدر جدول قرار داشت. بازیکنان پدیده شهر خودرو حالا با از پیش رو برداشتن، فولاد و ذوب‌آهن به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند و امید زیادی دارند تا با برتری برابر حریف قرمز پوش خود در ورزشگاه آزادی، حریف سپاهان در مرحله نیمه نهایی شوند.

در مقابل پرسپولیسی‌ها که به خاطر حضور در مراحل پایانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای حذفی خود را با هفته‌ها تأخیر برگزار کردند، حالا با اضافه شدن چند بازیکن، دیگر مشکلات کمبود بازیکن در نیم‌فصل اول را ندارند و با قوای تازه‌تری به مصاف حریف مشهدی خود خواهند رفت.

برانکو ایوانکوویچ که دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، تجربه چندان خوبی از بازی‌های تیمش در جام حذفی ندارد و از این انگیزه زیادی دارد تا با کسب عنوان قهرمانی، جام حذفی را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. حالا او باید امید داشته باشد تا باب برتری برابر پدیده، در اصفهان به مصاف سپاهان برود برای حضور در فینال بجنگد.

پرسپولیسی‌ها برای بازی امروز به غیر از محمد انصاری و حسین ماهینی که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه هستند، تمام نفرات خود را در اختیار دارند که در صورت صلاحدید برانکو می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

دیدارهای تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام حذفی پرسپولیس فوتبال پدیده برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است