Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@10:28:59 GMT

داور پرسپولیس و پدیده شهرخودرو تغییر کرد!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۳۲۶

روز گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی به عنوان داور وسط این بازی نام برده بود اما در ساعات پایانی روز یکشنبه به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد که فغانی به دلیل کسالت این بازی را سوت نمی‌زند و اشکان خورشیدی که روز جمعه دیدار تراکتورسازی و استقلال را در تبریز سوت زده بود بازی امروز پرسپولیس و پدیده را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز فغانی که به جای او خورشیدی قضاوت خواهد کرد سایر کمک‌ داوران و داوران خط تغییر نخواهد کرد و این بازی امروز ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی استقلال ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس جام حذفی فدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را برای دومین مسابقه پیاپی در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف این تیمِ رده هشتمی رفت.

یاران طاهری که در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه نمایش خوبی نداشتند و یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده و دو شکست متحمل شده بودند، امشب هم در زمین تیم سامارا با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال روبین کازان در دیدار خارج از خانه امشب مقابل سامارا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا 32 امتیازی و در رده نهم جدول لیگ برتر روسیه بماند و فرصت صعود به رتبه هشتم را از دست بدهد.

کسری طاهری، مهاجم سابق سپاهان که در جام جهانی زیر 17 سال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در هفته گذشته لیگ برتر روسیه حضور 25 دقیقه‌ای مقابل اورنبورگ داشت و نخستین بار در این رقابت‌ها به میدان رفت، امشب هم در دقیقه 90 برابر سامارا به زمین آمد.

دیگر خبرها

  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!