Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:48:56 GMT

قانون شکنی‌های ۲ عروس سلطنتی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۴۱۵

قانون شکنی‌های ۲ عروس سلطنتی

نوداد:اعضای خانواده سلطنتی انگلستان از قوانینی پیروی می‌کنند که برخی از آن‌ها بسیار حیاتی و تخطی ناپذیر می‌باشند، اما به نظر می‌رسد که گاهی اوقات می‌توان از برخی از این قوانین چشم پوشی نمود. «مگان مارکل» و «کیت میدلتون» هر یک به نوبه خود هنجار شکنی‌هایی کرده اند و می‌توان گفت که خانم «مگان مارکل» با هنجار شکنی هایش معروف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بارزترین هنجار شکنی‌های او می‌توان به نحوه لباس پوشیدن غیر معمول او اشاره کرد. مورد دیگر ترک کردن کاخ تعیین شده برای او قبل از زایمان می‌باشد و، اما مهمترین هنجارشکنی «مگان مارکل» این است که تصمیم دارد بر خلاف قوانین درباری در منزل زایمان کند. البته «کیت میدلتون» نیز فرزندانش را به مدرسه‌ای می‌فرستد که خلاف خواسته خانواده سلطنتی می‌باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قانون شکنی عروس سلطنتی مگان مارکل بارداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟