Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:51:09 GMT

۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمان خط‌کشی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۴۴۷

۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمان خط‌کشی شدند

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شهرداری کرمان، علی زنگی‌آبادی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان دیروز یکشنبه، 28 بهمن با بیان این که خط‌کشی معابر به شکل طولی در طول خیابان و به شکل عرضی در گذرگاه‌های عابر پیاده در حال انجام است، افزود: خط کشی معابر دو نوبت در سال انجام می‌شود.
وی افزود: نوبت اول خط‌کشی در آستانه‌ بازگشایی مدارس در ماه‌های مرداد و شهریور انجام می‌شود و نوبت دوم از بهمن ماه شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان بیان کرد: با توجه به ضرورت، سرعت گیرها نیز هر دو یا سه ماه یک بار خط کشی شده و با نصب گل میخ مشخص می‌شوند.
زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه نوع آسفالت و زیرسازی آن در ماندگاری خط کشی معابر تاثیر زیادی دارد؛ تصریح کرد: ریختن شن و نمک برای یخ‌زدایی معابر در زمستان باعث می‌شود رنگ خط کشی از بین برود.
وی از صرف چهارمیلیارد هزینه برای خط کشی معابر در سال جدید خبر داد و گفت: این میزان هزینه نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.
مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان همچنین افزود: ورودی‌های شهر کرمان از جمله ورودی جاده جوپار، جاده زرند و ورودی جاده ماهان خط کشی شده و علاوه برآن به منظور ایجاد گذرگاه ایمن، محل تقاطع ها نیز خط کشی شده‌اند.
وی همچنین از اصلاح هندسی در سه راهی سیلو، ورودی جاده ماهان، سه راهی گلدشت و شیخ احمد کافی جنوبی خبر داد و گفت: طرح اصلاح هندسی و طرح ترافیکی آن از سوی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهیه و به کارگروه ترافیک شهرداری کرمان اعلام شده است .
زنگی‌آبادی با بیان این که انجام اقدامات ترافیکی در هر خیابان مستلزم تأیید طرح در کارگروه ترافیک شهرداری است؛ افزود: کارشناسان این کارگروه بعد از بررسی و جمع‌بندی، طرح مذکور را به کارگروه ترافیک استان کرمان ارجاع می‌دهند و در آنجا در مورد اجرای نهایی طرح نظر داده می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان تصریح کرد: در نهایت طرح تایید شده، توسط سازمان حمل‌ونقل وترافیک شهرداری کرمان اجرا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی شهرداری خط کشی شهر زنگی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد