Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@19:01:44 GMT

دوئل منصوریان با طارمی و دوستان قطری‌!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۴۵۹

ساعت24 - در این فصل برای اولین مرتبه سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ شده و به همین دلیل دو تیم ذوب آهن و سایپا باید در پلی آف شرکت کنند تا به مرحله گروهی برسند.

دو تیم فوتبال ذوب آهن و سایپا ایران سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در دومین مرحله از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان قطری می‌روند.

در این فصل برای اولین مرتبه سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ شده و به همین دلیل دو تیم ذوب آهن و سایپا باید در پلی آف شرکت کنند تا به مرحله گروهی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین فصلی است که تیم‌ها باید در دو پلی آف  حاضر شوند در گذشته هر تیم فقط در یک مسابقه حذفی شرکت می‌کرد تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید.

 الریان قطر- سایپا ایران؛ تکیه بر غیرت و تعصب ایرانی!

نارنجی‌پوشان تهرانی بعد از پیروزی قاطع مقابل حریف گمنام هندی توانستند به دومین مرحله از پلی آف صعود کنند. با این حال الریان هیچ شباهتی به آن تیم بالیوودی ندارد و یک تیم فوتبال واقعی است!که تاباتا را در اختیار دارد هرچند علی دایی بعد از آن پیروزی در جشنی با حضور برخی از اهالی رسانه شرکت کرد!

سایپا در لیگ برتر ۹ هفته است که رنگ برد را ندیده ولی پیروزی مقابل حریف هندی قطعا بازیکنان جوان، جنگنده و با انگیزه سایپا را در وضعیت روحی مناسب‌تری قرار داد و آنها سه‌شنبه خود را برای یک بازی مهم در آسیا آماده می‌کنند.

الریان نامی آشنا برای اهالی فوتبال ایران است تیمی است که بازیکنان با کیفیتی چون سباستین سوریا، لوکاکا برزیلی را در اختیار دارد. ضمن اینکه از امتیاز میزبانی هم برخوردار است. شاید بزرگترین  شانس شاگردان دایی انجام این مسابقه روی یک زمین چمن هموار باشد که می‌تواند به سایپا کمک کند. مدیرعامل باشگاه سایپا از دستمزد میلیون دلاری بازیکنان الریان سخن گفت و اینکه مسابقه با این تیم جدالی نابرابر است با این حال اهالی فوتبال امیدوارند که بازیکنان سایپا با روحیه جنگندگی که دایی  به تیم تزریق می‌کند بتوانند با غیرت و تعصب از سد این حریف قدرتمند عبور کنند و به مرحله گروهی برسند. خط دفاع و دروازه‌بان سایپا روز دشواری را مقابل خط حمله آتشین این تیم قطری دارند.

الغرافه قطر- ذوب آهن ایران؛ دوستان قطری طارمی مقابل تیم منصوریان

ذوب آهن برای رسیدن به این مسابقه کارش مثل تیم سایپا راحت نبود و به سختی به این مرحله رسید.  الکویت تا ثانیه‌های آخر برای نباختن جنگید و بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای شد. ذوب آهن بعد از پیروزی شیرین در اصفهان به مصاف یکی از تیم‌های قدرتمند و پولدار قطری می‌رود. الغرافه قطر تیمی است که بازیکنانی مثلی ویسلی اسنایدر هلندی، لوکاس مندز برزیلی و مهدی طارمی از ایران را در اختیار دارد. تیمی که میلیون دلار برایش پول خرد محسوب می‌شود مقابل ذوب آهنی قرار می‌گیرد که اگرچه یکی از بهترین باشگاه‌های ایرانی است اما مقابل الغرافه تیم متمولی محسوب نمی‌شود. 

ذوب آهن در لیگ برتر ایران یازده هفته است که بردی نداشته و پیروزی مقابل الکویت اولین برد علیرضا منصوریان با ذوب آهن بود.  منصوریان با تیم نفت تهران و استقلال سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد البته تجربه شکست سنگین ۶ بر یک مقابل العین امارات را هم در کارنامه‌اش درج شده است! با این حال امیدواریم که بازیکنان غیرتمند ایرانی بتوانند از سد این تیم قطری عبور کنند و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به عدد ۴ برسد. به هر حال پیروزی در این دیدار و رسیدن به مرحله گروهی دشوارترین عملیات منصوریان در ذوب آهن خواهد بود. مهدی طارمی مهاجم اسبق پرسپولیس و همبازیانش حریف سرسختی برای سبزپوشان ایرانی خواهند بود و اتفاقا سعید آذری هم در مصاحبه‌ای از دستمزدهای نجومی بازیکنان الغرافه سخن گفته است! 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: منصوریان مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های اتحاد کلبا و الوحده امشب از هفته نوزدهم ادنوک لیگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در حضور لژیونرهای ایرانی دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود اتحاد کلبا به پایان رسید.

آندرس وومبرگر تک گل این مسابقه را در دقیقه ۴۴ برای اتحاد کلبا به ثمر رساند.

مهدی قایدی مهاجم اتحاد کلبا و احمد نوراللهی هافبک الوحده امشب در ترکیب اصلی تیم‌های خود بازی کردند.

اتحاد کلبا با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و رده نهم جدول قرار گرفت. الوحده نیز با این شکست ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم ایستاد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895661

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفنه نشده روی طارمی