Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: استقبال از جشنواره های فجر اثبات می کند که اقتصاد هنر در حوزه های گوناگون ازجمله موسیقی به خودکفایی رسیده است و استقبال شایان مردم از این هنر که به شور و نشاط اجتماعی می انجامد، ستودنی است.

مهدی رنجبر 29 بهمن ماه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: چهار شب جشنواره موسیقی فجر با استقبال پرشور مردم و هنرمندان همراه بود و این جشنواره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت های موسیقی خواسته و مطالبه عموم مردم فارس است، افزود: این جشنواره در سطحی فاخر و با حمایت از گروه های بومی و محلی در کنار هنرآفرینی های گروه های منتخب کلاسیک، پاپ و سنتی در حال برگزاری است.
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس که از پنجشنبه 25بهمن ماه با اجرای علی لهراسبی در تالار حافظ آغاز شد تاکنون 16 اجرا را پشت سر گذاشته است.
در بخش پاپ تاکنون علی لهراسبی، رستاک حلاج، سیامک عباسی، رضا یزدانی و حمید حامی به اجرا پرداخته اند.
در بخش کودک گروه کودک نوآهنگ زرقان هنرنمایی کرده اند. در بخش کلاسیک ارکستر کلاسیک مهرگان و نیز آواز کلاسیک ماریو تقدسی به اجرای برنامه پرداخته اند و گروه همنوازان رهاب آذرپیرار نیز در بخش سنتی بر روی صحنه رفته اند.
در ادامه این جشنواره، دوشنبه 29 بهمن ماه به احترام بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شب وفات ایشان جشنواره تعطیل خواهد بود و اجراها از 30 بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس از بیست و پنجم بهمن ماه جاری در شیراز آغاز شد و تا چهارم اسفند 97 ادامه دارد.
7375 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره موسيقي فجر چهل سالگي انقلاب موسيقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • معرفی کابینت های جدید
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود