Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا – شیراز - رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد اعلام کرد: 14 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول در این شهرستان در حال ساخت است.

معصومه کاظم زاده دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از این تعداد 6 واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و 8 واحد مسکونی دیگر با پیشرفت 20 درصد همراه بوده است و تلاش داریم این 14 واحد مسکونی را با کمک های بلاعوض بهزیستی و مساعدت خیرین تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بهزیستی لامرد در استان فارس مقام برتر در زمین تامین مسکن افراد تحت پوشش دارد و در سال های اخیر بیش از 700 واحد مسکونی در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.
رئیس اداره بهزیستی لامرد اظهارداشت: 1200 نفر افراد تحت پوشش از خدمات بیمه ای برخوردارند و ماهانه بیش از 5 میلیارد ریال مستمری به حساب 3104 خانواده واریز می شود.
شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9769 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي لامرد خانه معلولين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ورزنه با اشاره به ضرورت مشارکت خیران در محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گفت: این واحد مسکونی با مساحت ۱۴۰ و زیربنای ۶۰ متر مربع و با کمک هزینه بلاعوض ۲۲۰ میلیون تومانی و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به همت کمیته امداد شهرستان ورزنه ساخته شده است.


محمد حیدری افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های دیگر، مشکل مسکنِ نیازمندان و مددجویانِ بی سرپرست به حداقل برسدو همچنین جهت تامین لوازم و نیاز‌های ضروری این خانوار همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!