Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز گزارش داد که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا و همچنین کاهش عرضه نفت خام از سوی اوپک، قیمت نفت خام در بازار‌های جهای به بالاترین حد خود در ۳ ماه اخیر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رویترز نوشت: روز دوشنبه قیمت نفت خام به بالاترین حد خود از ماه وامبر سال گذشته تاکنون رسید و این افزایش در پی فریز نفتی از سوی اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ از مرز ۵۶ دلار برای هر بشکه عبور کرده و با ۰.۸ درصد افزایش ۵۶.۱۳ دلار معامله شد.

نفت خام برنت نیز روز دوشنبه با ۰.۶ درصد افزایش ۶۶.۶۵ دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

از روز ۲۰ ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ تاکنون این بالاترین میزان قیمت نفت در این دو بازار به حساب می‌آید.

اوپک و کشور‌های غیر عضو مانند روسیه سال گذشته درباره کاهش روزانه ۱.۲ میلیون بشکه‌ای عرضه نفت خام به توافق رسیدند.

رویترز می‌نویسد: این افزایش قیمت به دلیل تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران و ونزوئلا به عنوان دو کشور عضو اوپک نیز بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت خام بازار جهانی نفت اوپک ایران ونزوئلا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد