Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله دریابیگی گفت: معیشت و درمان بازنشستگان و کارگران مهمترین دغدغه ماست و باید رفع مشکلات این بخش در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع بازنشستگان شهرستان آمل افزود: مشکل اساسی کارگران و بازنشستگان اکنون معیشت است و باید برای معیشت این قشر تلاش شود.

وی اظهار کرد: باید معیشت کارگران وصل به قانون اجرا شود که اکنون قانون برای کارگران اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه افزایش حقوق کارگران براساس تورم و سبد باشد؛ یادآور شد: دولت و مجلس تلاش کنند تا ماده41 قانون کار اجرایی و حقوق کارگران براساس تورم و سبد افزایش یابد.

دریابیگی گفت: همسان سازی از آرزوهای دیرینه ماست که البته علی رغم سنگ اندازی های برخی از نمایندگان مجلس تصویب شد و باید برای آن اعتبار گذاشته و اجرایی شود.

وی با تاکید مجدد بر معیشت و درمان کارگران و بازنشستگان خاطر نشان کرد: ما به دنبال درمان رایگان برای قشر بازنشستگان هستیم و باید بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان آمل احداث شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگات تامین اجتماعی استان مازندران افزود: کانون بازنشستگان مازندران از کانون های برتر کشور است و اولین کانون کشور را ما در مازندران بنا نهادیم و اکنون 350 کانون در کشور فعال است.

دریابیگی گفت: در مازندران با تلاش های انجام شده تاکنون در  12 شهرستان، برای کانون بازنشستگان، ساختمان خریداری شد و اشتغال ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: تلاش های فراوانی انجام شد و با وجود اینکه کارگران و بازنشستگان حوزه کارگری از مظلوم ترین افراد هستند؛ اما صدای مظلومیت شان شنیده نشد.

این مسئول بیان داشت: کارگران مدال افتخار را از پیامبر اکرم کسب کردند و انقلاب اسلامی ما هم برای پیروزی مدیون رهبری امام راحل و کارگران ایران بود که شریان حیاتی رژیم گذشته را بستند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

دریابیگی گفت: اتحاد، انسجام، وحدت، صمیمیت و دوستی در سایه ولایت، قرآن و اسلام گره گشای امور است و برای حل مشکلات، کارگران و بارنشستگان باید وحدت و انسجام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور افزود: کارگران و بازنشستگان باید پای کار بوده و در کانون تصمیم گیری و تصمیم سازی قرار بگیرند و با وحدت در راس و صدای مظلومیت حق طلبان باشند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان تامین اجتماعی تورم حقوق درمان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ + جزئیات و جدول حقوق
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟