Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوکان با ریاست لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان و با حضور بخشدار مرکزی ، فرماندهی انتظامی ، رئیس شورای اسلامی شهر و حضور روسا و کارشناسان ادارات برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان گفت: بوکان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد اما هنوز زیرساخت های استفاده از این ظرفیت ها فراهم نشده‌ و لازم است با برنامه ریزی و آینده نگری این ظرفیت ها بالقوه را نمایان سازیم.

وی افزود : در چند سال اخیر با مدیریت فرماندار و همراهی ادارات اقدامات خوبی در شهرستان با کمک بخش خصوصی و دولتی آغاز شده و اگر این اقدامات به نتیجه برسد میتوانیم در جذب گردشگر موفق شویم.

خسروپور در ادامه احداث موزه مفاخر (منزل استاد حقیقی) ، قلعه سردار و مجتمع های سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین طرح های سرمایه گذاری شهرداری ، احداث پارک مسافر و ایجاد کمپ های گردشگری را از طرح های مهم این شهرستان در حوزه گردشگری دانست و تصریح کرد : این برنامه ها در دست اقدام بوده و اگر به سرانجام برسند قطعا حوزه گردشگری را متحول می کند.

در پایان این جلسه بعد از ارائه گزارش و بررسی پیشنهادات روسای محترم ادارات تصمیمات لازم برای نوروز سال ۱۳۹٨ در حوزه گردشگری و پذیرائی از مسافران از جمله اسکان ، زیبا سازی شهری ، لکه گیری و خط کشی معابر ، برپائی نمایشگاه و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری گرفته شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌ های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌ های ایران به شمار می‌ رود.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی در بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد