Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:42:53 GMT

یادواره شهدای مدافع وطن در گناباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۷۸۹۴

یادواره شهدای مدافع وطن در گناباد برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد در این مراسم گفت: سپاه و بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه عرصه های دفاع از سرحدات کشور، سازندگی و خدمت به مردم فعالانه حضور دارد و این ارگان مدیریت انقلابی واقعی را برای مردم نهادینه کرد.
حجت اسلام سید هاشم موسوی ادامه داد: هیچ زمان لغزشی در سپاه در انجام وظایف محوله مشاهده نشد و فرماندهان و سرداران سپاه خواب را از چشمان دشمنان ربودند و این ارگان در پیش مردم عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان یکی از بخشهای اصلی هدف خود را مدافعان وطن و سپاه پاسداران قرار داده اند بطوری که از هشت عملیات ترویستی گروهکهای تکفیری از ابتدای امسال تاکنون در چهار عملیات نقطه هدف اصلی سپاه بوده است.
وی گفت: دشمنان ماهیت پلید و استکباری خود را در حمله تروریستی اخیر به اتوبوس حامل مدافعان وطن و مرزهای کشور نشان دادند ولی این ترفند آنها هم مانند دیگر سیاستهای خصمانه شان راه به جایی نمی برد.
مرکز شهرستان 89 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس خواب سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولی فقیه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن