Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آغاز سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی از 30 بهمن ماه جاری گفت: در این مسابقات بیش از پنج هزار دانش آموز دختر و پسر این استان با هم رقابت می کنند.

افشین خوشگوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از 30 بهمن آغاز و تا 17 اسفند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرحله دوم 20 تا 30 فروردین سال آینده برگزار می شود، افزود: این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع اول و دوم متوسطه بوده و در سطح استان شهرستان های سنندج، سقز، دهگلان و مریوان میزبان دانش آموزان شرکت کننده هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در مجموع در هر 2 مرحله پنج هزار و 180 دانش آموز با هم رقابت می کنند که 2 هزار و 740 نفر از این تعداد را پسران و 2 هزار و 440 را دختران تشکیل می دهند.
وی یادآور شد: این مسابقات برای پسران در 12 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک، دو و میدانی، شنا، پینگ پنگ، ورزش های زورخانه ای و کبدی برگزار می شود.
خوشگوار گفت: دختران شرکت کننده در این مسابقات نیز در رشته های فوتسال، ژیمناستیک، والیبال، دومیدانی، پینگ پنگ و بسکتبال با هم رقابت می کنند.
وی با اشاره به ارتقای رتبه دانش آموزان در مسابقات کشوری ورزش دانش آموزی از رتبه 28 در سال 92 به رتبه هفتم در سال جاری افزود: نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات در رشته های مختلف برای شرکت در مرحله کشوری که مرداد و شهریور سال آینده برگزار می شود، معرفی می شوند.
در سال تحصیلی جاری (98 - 97) 290 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و 800 مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می کنند.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات ورزش دانش آموزي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم

روسیه از حضور ورزشکارانش در المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با وجود محدودیت‌های اعمال شده، از حضور ورزشکاران روس در مسابقات بین‌المللی و المپیک حمایت کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

وزیر ورزش روسیه گفت: تحت هیچ شرایطی نباید امروز تعطیل باشیم. قطع رابطه با فدراسیون‌های جهانی به طور کامل یا حتی موقت، با وجود موضع بعضاٌ تبعیض‌آمیز آنها غیرممکن است. من معتقدم که باید به شرکت ادامه دهیم، باید برنده شویم، باید به دنبال حق رقابت باشیم، از جمله در المپیک.

پیش از این برخی فدراسیون‌های ورزشی روسیه حضور ورزشکاران این کشور در المپیک پاریس با پذیرش شروط تعیین شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک را خائنانه اعلام کرده بودند.

در حدود 40 ورزشکار روسیه فقط در رشته‌های انفرادی المپیک پاریس در وضعیت بی‌طرف و با پذیرش معیارهای موردنظر کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند رقابت کنند.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم