Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین خوشگوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از 30 بهمن آغاز و تا 17 اسفند ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم 20 تا 30 فروردین سال آینده برگزار می شود، افزود: این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع اول و دوم متوسطه بوده و در سطح استان شهرستان های سنندج، سقز، دهگلان و مریوان میزبان دانش آموزان شرکت کننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در مجموع در هر 2 مرحله پنج هزار و 180 دانش آموز با هم رقابت می کنند که 2 هزار و 740 نفر از این تعداد را پسران و 2 هزار و 440 را دختران تشکیل می دهند.
وی یادآور شد: این مسابقات برای پسران در 12 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک، دو و میدانی، شنا، پینگ پنگ، ورزش های زورخانه ای و کبدی برگزار می شود.
خوشگوار گفت: دختران شرکت کننده در این مسابقات نیز در رشته های فوتسال، ژیمناستیک، والیبال، دومیدانی، پینگ پنگ و بسکتبال با هم رقابت می کنند.
وی با اشاره به ارتقای رتبه دانش آموزان در مسابقات کشوری ورزش دانش آموزی از رتبه 28 در سال 92 به رتبه هفتم در سال جاری افزود: نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات در رشته های مختلف برای شرکت در مرحله کشوری که مرداد و شهریور سال آینده برگزار می شود، معرفی می شوند.
در سال تحصیلی جاری (98 - 97) 290 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و 800 مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می کنند.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش بسکتبال دانش آموز شهری و روستایی مدرسه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود