Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@17:48:29 GMT

تغییر شبانه داور بازی پرسپولیس و پدیده!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۰۹۶

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که قرار است تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهرخودرو امروز در جام حذفی به مصاف بروند اما به یکباره داور این بازی تغییر کرد.

روز گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی به عنوان داور وسط این بازی نام برده بود اما در ساعات پایانی روز یکشنبه به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد که فغانی به دلیل کسالت این بازی را سوت نمی‌زند و اشکان خورشیدی که روز جمعه دیدار تراکتورسازی و استقلال را در تبریز سوت زده بود بازی امروز پرسپولیس و پدیده را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز فغانی که به جای او خورشیدی قضاوت خواهد کرد سایر کمک داوران و داوران خط تغییر نخواهد کرد و این بازی امروز ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی بازی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جام حذفی فدراسیون فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند

شاگردان دشان به سختی از سد فرانسه عبور کردند.

طرفداری | در دیداری دوستانه، فرانسه و شیلی به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی فرانسه و شیلی بستر مسابقه: دوستانه تاریخ: سه شنبه، ۷ فروردین 1403 (۲۶ مارس 2024) ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان: استادیوم ولودروم، مارسی داور: آنتونی تیلور (انگلیس) گلزنان: فوفانا (۱۹)، موانی (۲۵)، ژیرو (۷۳) / نونز (۶)، اوزوریو (۸۲)

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید پنجشنبه فعال می‌شود
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!