Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیگی گفت: مسئولان ایران به هیچ وجه شروط اروپایی‌ها مبنی بر اجرای سازوکار مالی را نخواهند پذیرفت.

به گزارش قدس آنلاین، حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سازوکار ویژه مالی اروپایی‌ها برای مبادله اقتصادی با ایران موصوم به "اینستکس"، گفت: نباید ما به وعده‌های اروپایی‌ها خوشبین باشیم، بلکه باید راه پیشرفت را در داخل کشور جست‌وجو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورهای اروپایی همواره تحت سلطه آمریکایی‌ها هستند و هیچ اراده‌ای از خودشان ندارند، لذا ممکن است تحت فشار آمریکا هر اقدامی از جمله عدم اجرایی کردن این ساز و کار مالی را انجام دهند، بنابراین اروپایی‌ها چندان قابل اعتماد نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که اروپایی‌ها به تعهدات خودشان عمل کنند، اضافه کرد: اروپایی‌ها اراده و اختیاری برای اجرای این سازو کار و پایبندی به تعهداتشان ندارند.

حسن‌بیگی با تاکید بر اینکه نباید حساب اروپا را از آمریکا جدا کنیم ، تصریح کرد: مسئولان دیپلماسی کشور باید نسبت به بدعهدی‌های اروپایی‌ها در اجرای سازوکار "اینستکس" هوشیار باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اظهارات مسئولان اروپایی مبنی بر مشروط کردن اجرای سازوکار ویژه مالی اروپا به تصویب «FATF»، خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌وجه شروط اروپایی‌ها مبنی بر اجرای سازوکار مالی را نخواهند پذیرفت.

مبنع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینستکس قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان

وزارت خارجه طالبان اعلام کرد سومین نشست سازوکار ارتباطی میان چین و افغانستان برای کمک‌های بشر دوستانه و بازسازی افغانستان در پکن برگزار شد.

هیأت سیاسی افغانستان در این نشست پیشنهادهای خود را برای افزایش تأثیرگذاری کمک‌های چین به افغانستان درميان گذاشت.

در این نشست در مورد افزایش تجارت بین دو کشور، استخراج معادن افغانستان، ظرفیت‌سازی منابع انسانی، کمک به مهاجرین، گشایش«کریدور واخان» و زمینه سازی برای توسعه صادرات افغانستان به چین بحث و تبادل نظر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد