Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممتحن، با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات لازم مطالبات مراکز درمانی به روز می‌شود، گفت: ۳۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«رضا ممتحن» در نشست خبری با بیان اینکه ۳۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی استان سمنان پرداخت‌شده است، گفت: با توجه به اینکه برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی از بیمه سلامت اعتبارات لازم در سراسر کشور تخصیص‌یافته است لذا پیش‌بینی می‌شود با تخصیص آن مطالبات این مراکز نیز به روز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان، با اشاره به اینکه ۷۸ درصد هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان صندوق سلامت استان سمنان به سیستم دانشگاهی دولتی مربوط می‌شود، اظهارداشت: حل موضوع مطالبات مراکز درمانی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با اتفاقات خوب بودجه‌ای این مشکل به‌زودی برطرف شود.

 

وی بیشتر پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت استان سمنان را به مراکز درمانی اعلام کردوافزود: مانده بدهی بیمه سلامت مراکز درمانی دولتی زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود ظرف مدت دو روز آینده پرداخت خواهد شد.

 

ممتحن بابیان اینکه ۲۴۳ هزار نفر معادل یک‌سوم از جمعیت استان سمنان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار و ۱۰۰ نفر از اتباع خارجه قانونی ساکن در استان، ۱۱۲ هزار نفر را بیمه‌شدگان صندوق روستاییان و عشایر زیر نظر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان، ۶۲ هزار نفر بیمه‌شدگان بیمه سلامت استان سمنان را کارکنان رسمی دولت و خانواده‌های آنان ذکرو اضافه کرد: ۱۱ هزار نفر از بیمه‌شدگان این اداره کل زیرپوشش بیمه صندوق سایر اقشار قرار دارند که به منظور تکریم مردم صدور دفترچه‌های سلامت در مراکز پیشخوان دولت کمتر از ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی زاهدان وزیر ارشاد اردبیل اصفهان حادثه تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی، در ارتباط تلفنی با بخش خبری سیما، پیرامون علت بروز اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، توضیحاتی داد و گفت: سامانه بیمه سلامت از جهت زیرساختی، نیاز به تقویت داشت و کار در حال انجام است.

وی افزود: قبل از بروز اختلال، اطلاع رسانی به مؤسسات و مراکز درمانی و مطب‌ها و داروخانه‌ها اعلام شده بود که سامانه دچار کُندی خواهد شد.

ناصحی با عنوان این مطلب که خسارت ناشی از اختلال سامانه به مردم پرداخت خواهد شد، گفت: اگر جایی بوده که نسخه کاغذی را قبول نکرده‌اند یا خدمات را آزاد پرداخت کرده‌اند، سازمان بیمه سلامت قبول کرده این پرداختی‌ها را در قالب خسارات متفرقه عودت دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: اختلال سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، تا پایان هفته رفع خواهد شد.

کد خبر 6081228 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها