Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره آموزشی با محوریت «بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر» به همت کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی البرز در ساختمان شهیدان بیگی بسیج دانشجویی برگزار شد.

فاطمه زهرا زرندی مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان البرز در رابطه با جزئیات برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار بسیج ، گفت: دوره آموزشی تربیت نیرو های بهداشت و درمان با محوریت های بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرندی با بیان اینکه تربیت افراد توانمند از محورهای برگزاری این دوره بود، عنوان داشت: در این دوره آموزشی از ظرفیت نیروهای آموزشی بسیج دانشجویی استفاده شد و محتوای خطر سنجی سید محمود حسینی مسئول برادران کارگروه بهداشت و سلامت و محتوای بهداشت محیط را هادی موسی زاد مهندس بهداشت محیط از دانشگاه علوم پزشکی البرز و از فعالان این کارگروه تدریس نمودند.

وی با بیان اینکه ۲۵ نفر از نیرو های جهادی دانشگاه ها در این دوره حضور داشتند، تصریح کرد: افراد آموزش دیده پس از تنظیم گواهی آموزشی به معاونت های سازندگی دانشگاه های خود معرفی شده تا از پتانسیل این نیرو های جهادی در زمینه آموزش بهداشت و درمان و محرومیت زدایی بهره جست .

مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان البرز ابراز داشت: ان شا الله در آینده ای نچندان دور دوره آموزشی بهداشت بانوان نیز مخصوص نیرو های جهادی خواهر برگزار خواهد شد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند
  • دبیرخانه بیماری‌های غیر واگیر راه اندازی می‌شود | عرضه نان کامل در ۱۸۰۰ نانوایی