Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@10:46:02 GMT

همکاری فیات‌ و پژو در ساخت ون‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۳۹۳

همکاری فیات‌ و پژو در ساخت ون‌ها

 گروه خودروسازی پژو‌سیتروئن و فیات‌کرایسلر همکاری‌های خود را در راستای ساخت ون‌های بزرگ در کارخانه سولسود ایتالیا توسعه دادند. قرار است این همکاری تا سال ۲۰۲۳ ادامه یابد. این کارخانه که در جنوب ایتالیا واقع است خودروهایی نظیر «فیات دوکاتو»، «پژو باکسر» و «سیتروئن جامپر» را به تولید می‌رساند. همچنین پژو بنا دارد برند‌های اوپل و وکسهال را به تولیدات خود در این مجموعه اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است با افزایش ساعات شیفت این مجموعه ظرفیت تولید نیز افزایش یابد. یک منبع آگاه می‌گوید که سالانه پنج هزار دستگاه به ظرفیت این کارخانه افزوده خواهد شد. هم‌اکنون ۶ هزار نفر در این کارخانه مشغول به‌کار هستند. به‌علاوه شرکت پژو‌سیتروئن اعلام کرده است این ون‌ها در سایت‌های دیگر ساخته نخواهند شد. سخنگوی پژو در این باره می‌گوید: «ما اکنون در حال بررسی سناریوهای مختلف در مورد پاسخ به تقاضا هستیم.»         

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد، گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا بوده و در آن همه امکانات موردنیاز زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری، استراحتگاه و ... احداث می‌شود.

عزت‌الله ابراهیمی  با بیان اینکه این مجموعه به استعداد ۶۰۰ نفر ساخته می‌شود، اضافه کرد: مراحل ساخت و ساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوری که سال گذشته کلنگ زنی صورت گرفت و امسال نیز از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی  شمال غرب کشور در سه راهی شهدای دارلک مهاباد به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه در حال ساخت است.

معاون گردشگری و اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های راهیان نور یکی از دغدغه‌های جدی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی است، ادامه داد: در این راستا و به واسطه حمایت‌هایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروان‌های اردوهای راهیان نور در صدر استان‌ها قرار داریم.

دیگر خبرها

  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود