Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@11:04:11 GMT

فرمانده کل سپاه از استاندار قزوین تجلیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۴۴۵

فرمانده کل سپاه از استاندار قزوین تجلیل کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان و معاونان وی که شب گذشته 28 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران هر زمان که احساس کنند فشار و توطئه‌های دشمنان بیش‌تر باشد پرشورتر در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و طبق برآوردها حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد بیش‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مشکلات، فشارها و موانعی مثل جنگ تحمیلی و بعدازآن تحریم‌های اقتصادی که دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند اگر برای هر کشور دیگری وجود داشت قطعاً آن را متلاشی می‌کرد اما در ایران با حضور مردم در صحنه‌ها و مقاومت آنان دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا برخلاف ادعاها و پیش‌بینی‌هایی که کرده بودند تا چهل‌سالگی انقلاب به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.
استاندار قزوین به برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه باشکوه با همکاری و همراهی همه نهادها، دستگاه‌ها، افراد و اقشار مردم برگزار شد و قطعاً مهم‌ترین اقدام فرهنگی است که تاکنون در استان انجام شده است.
زاهدی تصریح کرد: این همدلی و همکاری می‌تواند در سایر عرصه‌ها و مشکلات استان نیز به‌عنوان یک الگو موردتوجه قرار بگیرد.
به گزارش ایکنا، در پایان این دیدار تقدیرنامه سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به‌وسیله سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان به عبدالمحمد زاهدی اهدا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار جعفری ایکنا قزوین کنگره شهدای قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)