Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با کنگره شهدای استان کرمان یادواره ۱۴۰ شهید روحانی استان کرمان برگزار می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عباس سلمه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به نقش روحانیت و شهدای روحانی در انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: روحانیان کرمانی حضور فعال و موثری را در دوران هشت ساله دفاع مقدس داشتند و به عبارتی همزمان مرد علم و عمل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شدیادواره شهدای زنگی‌آباد کرمان با حضور سردار سلیمانی برگزار شدیادواره 274 شهید گمنام و 202 شهید جاویدالاثر استان کرمان برگزار شد

وی با بیان اینکه این روحانیون بزرگوار در دوران جنگ تحمیلی در کنار نقش تبلیغی به صورت رزمی هم در خط مقدم حضور داشتند افزود: روحانیون و طلاب روحانی در دوران دفاع مقدس هم خود جنگنده بودند و هم حضور آنها در کنار دیگر رزمندگان روحیه، مقاومت و جنگندگی دیگر رزمندگان را هم بالا می‌برد.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان کرمان با اشاره به شهدای شاخص روحانی کرمان گفت: شهید باهنر که البته این شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی به شهادت نرسیده، شهید شیرازی، نقیب‌پور، محمد پورمحمدی، کشمیری و آفرند از شهدای شاخص کرمان هستند و دو شهید روحانی غواض داریم که هر دو پورمحمدی بودند.

وی با بیان اینکه یادواره 140 شهید روحانی استان کرمان چهارشنبه اول اسفند در محل مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر قم برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام میرزامحمدی است افزود: از روحانیون شاخص کرمان و شخصیت‌های استان در این مراسم دعوت می‌شود و هر ساله حضور دارند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

اکبر پورات  در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه، تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های درنظرگرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب درشورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی جهت اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی کرده تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند، چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران