Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر که از ۲۵ بهمن با حضور ۱۹ کشور در چابهار برگزار شده بود،‌ با حضور برخی معاونان وزرا،نمایندگان مجلس و هنرمندان پایان یافت. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ اختتامیه بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر شب گذشته با حضور مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در چابهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سفرای کشورهای مالزی، ازبکستان، افغانستان، بنگلادش و هنرمندانی چون: مرضیه برومند، ستاره اسکندری، بهاره رهنما، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان حضور داشتند.هم چنین در این دوره از جشنواره کشورهایی چون فرانسه، اسپانیا، سنگاپور، تونس، چین، قزاقستان، روسیه، ایتالیا، سوریه، عمان، آذربایجان، ارمنستان، عراق، پاکستان، هند، افغانستان، لبنان و اندونزی حضور داشتند.

جشنواره مد و لباس فجر از 26 بهمن تا 2 اسفند در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو تهران میزبان علاقه‌مندان است و بخش بین‌الملل آن نیز از 25 بهمن شروع شده در چابهار شروع شده و دیشب مراسم اختتامیه آن بود.

در مراسم اختتامیه از مهلا زمانی و زرخاتون عظیمی،پیشکسوتان سوزن‌دوزی بلوچستان تجلیل شد؛در این جشنواره برای اولین بار نشان ملی مهتاب رونمایی شد، نشان مهتاب از امسال، هرسال به برگزیدگان اعطا خواهد شد؛ نشان ملی مهتاب به پاس گرامیداشت مهتاب نوروزی هنرمند سوزن دوز بلوچ اهل شهرستان ایرانشهر از این پس در جشنواره مد و لباس فجر اعطا خواهد شد.

در بخش طراحی لباس نفر اول و دارند مدال مهتاب، مریم ریگیهنرمند فاخر دوز بلوچستان شد ، نفر دوم فرین نوروزی پناه و نفر سوم فریبا حسینی؛ در بخش زیورآلات نیز مریم السادات طبایی دارنده نشان مهتاب شد.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی وارد شهر اصفهان شدند و علاوه بر گردشگران داخلی، تعداد زیادی از گردشگران خارجی از شهر بازدید کردند که طی ملاقات با آن‌ها، از شهر، شهرداری و مردم اصفهان تشکر کردند که من این پیام را خدمت مردم اصفهان ابلاغ می‌کنم.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان به سر می‌بریم و پذیرای مهمانان زیادی خواهیم بود، افزود: در این هفته شاهد اجرای برنامه‌ها و برگزاری جشن‌های متعددی در شهر هستیم که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها از حیث ملی و بین‌المللی اختتامیه جشنواره پوپک است، زیرا پس از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دومین جشنواره‌ای است که برای کودک طراحی شده و در حوزه نقاشی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه محورهای این جشنواره بیشتر مربوط به مباحث شهری است، ادامه داد: این دوره از جشنواره پوپک با استقبال گسترده از کشور خودمان و سایر کشورها مواجه شده است و در اختتامیه آن میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیدوارم این روزها که از روزهای خوب شهر اصفهان است، با جریان زاینده‌رود کماکان ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهایی را تجربه کنیم که رودخانه خشک نباشد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 747512

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است