Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:01:01 GMT

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان باید شکوهمند برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۴۸۹

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان باید شکوهمند برگزار شود

بە گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ضمن یادآوری این نکته که شهدا بر گردن همه ملت حق دارند، اظهارداشت: برگزاری آبرومندانه کنگره شهدای استان کمترین کاری است که باید انجام داد.

وی با یادآوری اینکه همه دستگاه ‌های دست اندرکار باید به وظایف محوله خود به خوبی عمل کنند، افزود: هر مجموعه‌ ای توان انجام کار ندارد با توجه به محدودیت زمان بهتر است آن را مکتوب اعلام کند تا کسان دیگری جایگزین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان پیش‌ بینی مکان مناسب برای برگزاری کنگره را یکی از الزامات اساسی دانست و یادآور شد: در خصوص تامین هزینه ‌های برگزاری کنگره نیز پیش بینی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مرادنیا در پایان سخنان خود بیان کرد: کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان قرار است دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود که از همین امروز باید پیگیر کارهای برگزاری این کمگره باشکوه باشیم.

کد خبر 4545254

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر