Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ۶۰۰ زندانی در قزوین مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده و از زندان‌ها آزاد می‌شوند.

به  گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های اجتماعی برای مقابله با مواد مخدر، افزود: تلاش فردی برای مقابله با اعتیاد به تنهایی پاسخگو نیست و باید همه مسئولان از عالی‌ترین مقام اجرایی استان تا مقامات قضایی، امنیتی و اطلاعاتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با هم وارد عمل شده و در این زمینه اقدام کنند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با بیان اینکه امروز مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر وظیفه همگانی و اقدامی جهادی است، افزود: امروزه اعتیاد سن و جنس را درنوردیده و به مدارس، مراکز علمی و دانشگاه‌ها و حتی زنان شاغل و خانه دار رسیده است و باید همه مسئولان برای مقابله با آن اهتمام و جدیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه براساس نگاه قانونگذار، اعتیاد یک بیماری است، گفت: باید مردم با نگاهی متفاوت برای برخورد با معتادان اقدام کنند و در این زمینه ائمه جمعه، صدا و سیما، نویسندگان، معلمان، هیات‌های مذهبی و ... می‌توانند اثرگذار باشند.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تاکنون ۴۰۰ زندانی مشمول این عفو در قزوین آزاد شده اند و به زودی تعداد بیشتری از این زندانی‌ها آزاد خواهند شد که در مجموع 600 نفر می‎شوند.

این مسئول قضایی در پایان اضافه کرد: ریشه بسیاری از جرایم به مواد مخدر باز می‌گردد و یک راه کاهش آسیب‌های اجتماعی فایق آمدن بر اعتیاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عفو رهبری آزادی زندانیان قدرتی رئیس دادگستری قزوین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، آصف مهدوی با بیان این مطلب گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه‌های صادره خود را از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ رسانده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش قابل توجهی است و گمرگ نیز این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می داند.


وی ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۲ از هشت روز و ۵۲ دقیقه به سه روز ۶۶ دقیقه کاهش پیدا کرده است که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیتهای این سازمان است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تاکید رئیس سازمان تمام فرآیندها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال باشد بنابراین هیچ کوتاهی در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

وی با اشاره به رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته، یادآور شد: باتوجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و منویات مقام معظم رهبری، سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۳ با همفکری فعالان این حوزه، شرایط رشد و جهش صادراتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد