Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا به توان داخلی بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است که مردم باید از آن محافظت و پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بیژن نوباوه» شامگاه (28 بهمن ماه) در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن ولایت گفت: پایه های مبارزه در انقلاب اسلامی با خدمت به مستضعفین بنا نهاده شده و امروز نیز پس از40 سال در کنار مسلمانان و مستضعفین جهان در مقابل کشورهای استکباری ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که 40 سال پرافتخار را در تاریخ انقلاب های جهان را پشت سر گذاشته ایم، تصریح کرد: پایبندی به اصول اولیه انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان ها بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی هست که به همت جوانان و ملت ایران در طول این 40 سال رقم خورده و رشادت ها و شهادت باعث ماندگاری این میراث شده است.

 

نوباوه، افزود: هنوز هم رویش های انقلاب را در جوانانی که به عنوان مدافعان حرم در مقابل گروه های تکفیری و تروریستی سوریه و عراق به مقابله می پردازند، دیده می شود و شهید حججی گوشه ای از این دریای خروشان شجاعت و ایثار است.

 

وی، تاکید کرد: مقاومت و ایثار باید در تمامی عرصه به ویژه اصحاب رسانه که به عنوان افسران جنگ نرم در جامعه خدمت می کنند جاری و ساری باشد تا زمینه های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب را فراهم کنند.

 

نوباوه، اظهار داشت: فرهنگ مقاومت در رسانه ها باعث شکست جنگ روانی دشمنان و مقابله با تهاجم فرهنگی شد تا امروز شاهد توازن در برخورد با رویدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به عنوان ابزار جنگ نرم بیگانان تلاش برای ایجاد دو دستگی و تفرقه در کشور هستند که برخی بدون اطلاع از آنها تبعیت می کنند.

 

وی، ادامه داد: دو قطبی کردن جامعه توسط این شبکه های ماهواره ای از دیگر اهداف دشمنان است که باعث تزلزل در بین مردم با آرمان های انقلاب اسلامی می شود که با هوشیاری و بصیرت این توطئه ها باید خنثی شود.

 

نوباوه، خاطر نشان کرد: اتکا به توان داخلی بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است که مردم باید از آن محافظت و پاسداری کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حادثه تروریستی راهپیمایی هرمزگان حمله تروریستی رییس جمهوری اتکا به توان داخلی جشنواره رسانه ای ابوذر مقابله با جنگ نرم افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی استکبار جهانی جنگ نرم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

دریافت 45 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب که به طرح نجات تبریز موسوم است به عنوان بزرگترین پروژه مسیرگشایی و عمرانی شهر هزار میلیارد تومان برای تملک و اجرای آن هزینه می‌شود. فاز اول پروژه خرداد ماه قابل بهره برداری خواهد بود. ۴۵ متری انقلاب حدود یک و نیم کیلومتر طول دارد و در ساماندهی بخشی از محلات کم برخوردار شهر مؤثر خواهد بود.

کد خبر 6082702

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صد‌ها هنرمند شریف است
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صدها هنرمند شریف است
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد