Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، نبیل ابوردینه، سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصادره حدود صد و چهل میلیون دلار از سهم تشکیلات خودگردان از درآمد‌های مالیاتی، این تصمیم را محکوم و آن را یک اقدام تنبیهی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این تصمیم به صورت یکجانبه توافقنامه‌های امضا شده بین دو طرف را نابود می‌کند.

از سوی دیگر، احمد المجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، تاکید کرد فلسطینی‌ها حاضر به دریافت پولی که بخشی از آن کسر شده باشد، نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۸ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع خبری امروز از شهادت شماری دیگر از ساکنان نوار غزه بر اثر حملات جدید رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صبح امروز نیز ادامه یافت و جنگنده های رژیم صهیویستی مناطق زراعی و دو منزل را در دو منطقه شهر غزه بمباران کردند.

بر اثر این حملات جدید، دستکم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها هشت کودک وجود دارد.

همچنین شماری نیز بر اثر این حملات زخمی شدند.

از سوی دیگر سازمان دفاع مدنی فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در غرب رفح، پرسنل آن به دنبال بیرون آوردن شهدا از زیر آوار هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • محمود عباس: در روابط خود با آمریکا بازنگری می‌کنیم
  • هجمه محمود عباس به آمریکا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید
  • انتقاد بولتون از بایدن برای فشار بر اسرائیل