Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@12:15:58 GMT

ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۸۰۲

به گزارش پارس نیوز، 

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 بازی دنبال شد. در مهمترین مسابقه تراکتورسازی توانست استقلال را شکست دهد. سپاهان با پیروزی مقابل پیکان صدرنشین ماند و پرسپولیس هم توانست مقابل استقلال خوزستان برنده شود تا همچنان رقابت در صدر جدول به صورت نزدیک دنبال شود.

دیدار ذوب آهن و سایپا هم به دلیل حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته هجدهم:

پرسپولیس 2 - 0 استقلال خوزستان

صنعت نفت آبادان 0 - 0 پدیده شهر خودرو

تراکتورسازی 1 - 0 استقلال

پیکان 0 - 1 سپاهان

سپیدرود رشت 1 - 1 ماشین‌سازی‌تبریز

پارس جنوبی جم 3 - 1 نساجی مازندران

فولاد خوزستان یک - نفت مسجد سلیمان صفر

بازیکن هفته: اشکان دژاگه

اشکان دژاگه عملکرد درخشانی در هفته هجدهم لیگ برتر داشت. او در دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. در این بازی دژاگه بارها با حرکات خود هافبک‌ها و مدافعان استقلال را با مشکل رو به رو کرد و در نهایت هم تاثیر مستقیم در کسب پیروزی مهم تیمش در این بازی داشت.

تیم هفته: تراکتورسازی

تراکتورسازی در مهمترین بازی هفته هجدهم مقابل استقلال به پیروزی رسید. تراکتورسازی توانست در یک مسابقه 6 امتیاز مقابل حریف خود برنده شود و جای خود را در رده چهارم جدول استحکام ببخشد. تراکتورسازی در این بازی عملکرد خوبی داشت و در شرایطی که ورزشگاه به طور کامل پر شده بود توانست برنده این دیدار شود.

مربی هفته: جرج لیکنز

جرج لیکنز مربی اهل بلژیک خیلی زود توانست در تراکتورسازی جا بیفتد. تراکتورسازی تحت هدایت این مربی در سه بازی ابتدایی خود توانسته 7 امتیاز کسب کند. لیکنز در دیدار مقابل استقلال هم تیمش را به بهترین شکل هدایت کرد و  به همین خاطر به عنوان مربی هفته لقب گرفت.

با توجه به پیروزی سپاهان در خارج از خانه امیرقلعه‌نویی هم از گزینه‌های مدنظر برای کسب عنوان مربی هفته بود.

 

بازی هفته: تراکتوسازی - استقلال

بازی استقلال و تراکتورسازی یکی از زیباترین دیدارهای این هفته بود. هر چند در دقایقی از این بازی دو تیم با احتیاط بالا بازی کردند اما حساسیت بالای جدولی، ورزشگاه مملو از جمعیت و درگیری‌هایی که در جریان بازی به وجود آمد باعث شد این مسابقه بهترین دیدار این هفته لقب بگیرد.

این بازی توانست رکورد حضور هوادار در فصل جاری را بشکند.

 

ناکام هفته: حسین فرکی

حسین فرکی در نیم فصل دوم در شرایطی پیکان را در دست گرفت تا این تیم را از بحران باخت‌های پی در پی نجات بدهد اما پیکان در دو دیدار که تحت هدایت این مربی به میدان رفته مقابل استقلال و سپاهان متحمل شکست شده تا عنوان ناکام این هفته را به خود اختصاص دهد. این هشتمین باخت پی در پی پیکان در لیگ برتر بود و فرکی هم هنوز نتوانسته روند شکست‌های این تیم را قطع کند.

گلزنان برتر

10 گل
کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)
9 گل
علی علیپور (پرسپولیس)
8 گل
آنتونی استوکس (تراکتورسازی)
7 گل
لوسیانو پریرا (فولاد)
6 گل
امین قاسمی نژاد (پدیده شهر خودرو)

جدول لیگ برتر:

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بازی استقلال پرسپولیس رقابت جدول ذوب آهن سایپا لیگ قهرمانان نفت آبادان نساجی مسجد لیگ برتر بلژیک استقلال و تراکتورسازی نیم فصل دوم استقلال و سپاهان بازی استقلال و تراکتورسازی جدول خودرو فوتبال لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند