Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:17:32 GMT

قیمت طلا در دنیا هم گران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۹۱۹

 در حالی که ارزش دلار کاهش یافته است، قیمت طلا امروز شاهد افزایش بود. در عین حال، به دلیل افزایش احتمال حل اختلافات تجاری آمریکا و چین، شاخص ها در بازارهای بورس با افزایش همراه بود و این مانع از رشد بیشتر قیمت فلز زرد شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1323 دلار و 91 سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.36 درصد رشد به 1326 دلار و 90 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز در رقم 96.91 تقریبا ثابت بود.

در حالی که موعد آتش بس تجاری در حال پایان یافتن است، آمریکا و چین قرار است این هفته مذاکرات تجاری خود را د واشنگتن از سر بگیرند. در همین حال، دونالد ترامپ روز جمعه بار دیگر گفت که ممکن است مهلت تعیین شده تا اول ماه مارس را تمدید کند.

خبرگزاری چینی شینهوا گزارش داده که دو اقتصاد بزرگ جهان به «اجماعی اصولی» بر سر برخی مسائل کلیدی دست یافته اند. این خبرگزاری اضافه کرده که طرفین در مورد جزئیات یک یادداشت تفاهم تجاری و همچنین مسائل تجاری نیز گفت وگو کرده اند، اما جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

در همین حال، ترامپ روز جمعه در تلاش برای تامین مالی طرح ساخت دیوار مرزی با مکزیک بدون موافقت کنگره، اعلام حالت اضطراری کرد. دموکرات ها این اقدام را نقض قانون اساسی آمریکا دانسته و آن را به چالش کشیده اند.

خاویر بکرا، دادستان ایالت کالیفرنیا دیروز گفت، این ایالت «فورا» اعلام حالت اضطراری ملی توسط ترامپ برای تامین مالی دیوار مرزی را به چالش خواهد کشید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار شاخص رشد چین واشنگتن اقتصاد جهان مکزیک قانون اساسی اونس طلا طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاسبه جالب یک اقتصاددان درباره نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳/ قاسمی: قیمت دلار چند درصد گران می‌شود؟

 سیامک قاسمی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: قیمت دلار در محدوده ۶۱ هزار تومان سال را آغاز کرد و اگر امسال بخواهد فقط به اندازه سال ۱۴۰۲ که سال بسیار آرامی بود، رشد کند -۲۵ درصد- در پایان سال در محدوده ۷۷ هزار تومان قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، وی عنوان کرد: حالا شما مختارید که کلی ریسک سیاست داخلی و خارجی و احتمال بازگشت ترامپ و کاهش حجم صادرات نفتی و... را هم به آن اضافه کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت گران‌ترین والیبالیست دنیا فاش شد
  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • محاسبه جالب یک اقتصاددان درباره نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳/ قاسمی: قیمت دلار چند درصد گران می‌شود؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات