Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@01:11:02 GMT

پسر16ساله مست،مرد34ساله را با چاقو کشت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۹۴۹

پسر نوجوان که بعد از تماشای بازی فوتبال در یک درگیری خیابانی مرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز : سجاد علیدادی سلیمانی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: تعدادی جوان که برای تماشای یک مسابقه فوتبال در خانه یکی از دوستانشان دورهم جمع شده بودند، پس از پایان مسابقه در خیابان با یکی از همسایه‌ها که راننده خودرو بود به صورت لفظی درگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرد جوان بعد از درگیری به داخل خانه رفته و پس از مدتی برادر وی از خانه بیرون می‌آید و در کوچه با یکی از پسرها که نوجوانی 16 ساله است درگیر می‌شود و با ضربه چاقو به قتل می‌رسد.
این مقام قضایی با بیان این‌که مقتول متأهل بوده و 34 سال داشته و با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است، افزود: عدم کنترل خشم، مصرف مشروبات الکلی و درگیری لفظی از مهم‌ترین علل این حادثه بود. با توجه به این‌که قاتل 16 سال دارد با قرار نگهداری موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی شده و تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه و علل احتمالی دیگر آن ادامه دارد.
منبع: ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مست چاقوکشی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن یک دسته چاقوی زیبا با لوله PVC آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم) تیز کردن چاقو در خانه: ترفند‌هایی برای داشتن چاقو‌های همیشه تیز (فیلم) نحوه تیزکردن چاقو به روش استاد آمریکایی با یک باتری قلمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • نحوه درست کردن یک دسته چاقوی زیبا با لوله PVC آب (فیلم)
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص