Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکن سابق قرمزهای پایتخت با وجود حضور در لیگ لهستان همچنان بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند و برایش نتایج تیم سابقش مهم است.

فرشاد احمدزاده ، شماره ۱۰ سابق سرخپوشان این روزها با تغییر سرمربی تیم خود اعتقاد دارد که فرصت بیشتری برای بازی کردن نصیب او خواهد شد. این بازیکن در خصوص مسائل مختلفی از جمله اجلاس سیاسی که در لهستان برگزار می‌شود گفتگو کرد که در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از شرایط خودت کمی صحبت کن.

فرشاد احمدزاده:

خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و تمرینات منظمی را انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم خیلی بیشتر در تیم بازی کنم و شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.

* چرا در این تیم لهستانی بازی زیادی به تو نرسید؟

فرشاد احمدزاده:

خب مربی قبلی این طور اعتقاد داشت و به همین دلیل خیلی از من کمتر استفاده می‌کرد، اما خوشبختانه با تغییر مربی فرصت بیشتری به من رسیده است و امیدوارم که در کنار سرمربی جدید بتوانم بازی‌های بیشتری انجام دهم.

* در این مدت سطح لیگ لهستان را چطور دیدی؟

فرشاد احمدزاده:

به نظر من سطح لیگ لهستان شاید به اندازه کشورهای صاحب سبک اروپایی بالا نباشد، اما از لحاظ امکانات بسیار سطح بالایی دارد و قطعا در آینده پیشرفت چشمگیری هم خواهد داشت

* تو در شرایطی در لیگ لهستان بازی می‌کنی که در روزهای گذشته اجلاس سیاسی در این کشور در جریان است. نگران این نیستی که مسائل سیاسی روی حضور تو در لیگ لهستان تاثیر بگذارد؟

فرشاد احمدزاده:

واقعیت این است که من اصلا نمی‌دانستم که چنین جلسه‌ای اصلا در لهستان برگزار شده است و اصلا از چیزی خبر نداشتم. اما این را با تمام وجودم می‌گویم که من عاشق ایران هستم و هیچ چیز برای من بالاتر از پرچم کشورم نیست.

*نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

فرشاد احمدزاده:

پرسپولیس جزیی از خانواده من است و مگر می‌شود که نتایج پرسپولیس را دنبال نکنم؟ برای من موفقیت پرسپولیس بسیار مهم است.

* دوست داری روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟

فرشاد احمدزاده:

اگر قسمت باشد یک روز دوباره در پرسپولیس بازی می‌کنم.

 بانک ورزش

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم