Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت سیب در کشور اظهار کرد: طبق اعلام کمیسیون میوه و تره‌بار، نرخ‌نامه میوه و سبزی اعلام می‌شود و هر خرده‌فروشی می‌تواند تا سقف 35 درصد برای خود سود در نظر بگیرد و قیمت را افزایش دهد که در مورد سیب هم نرخ 9 هزار تومانی نرخ‌نامه با در نظر گرفتن 35 درصد سود به همان 11 تا 13 هزار تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال 25 تا 30 درصد کمبود سیب در کشور وجود داشت که باعث افزایش این قیمت شده است. ذخیره سازی سیب و پرتقال توسط نهاد‌های ذیربط در بازار، جو روانی هم ایجاد کرده و قیمت این دو محصول را افزایش داده است و این در حالی است که در بازار کمبودی را شاهد نیستیم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در ادامه تصریح کرد: البته سیب از 4 هزار تومان تا 9 هزار تومان قیمت‌گذاری شده که قیمت بالا به خاطر کیفیت محصول است.

کارگر با اشاره به این نکته که کشاورزان بازار را در فصل میوه اشباع می‌کنند، تشریح کرد: برخی باغداران که محصول کمی دارند محصولات خود را به انبار و سردخانه نمی‌فرستند و محصولشان مستقیم وارد بازار می‌شود و به همین دلیل در فصل آن محصول بازار اشباع است اما پس از آن محصول در بازار کم‌رنگ‌تر می‌شود. تا زمانی که بار اندک باغداران در بازار است مشکلی در بازار نیست اما پس از آن که تنها میوه‌های سردخانه‌ای می‌ماند کمی کمبود در بازار کاملا طبیعی است.

به گزارش ایلنا، قیمت باقی اقلام میوه و سبزی نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده که به شرح زیر است:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام عید جدول میوه و سبزی کشاورزان گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها