Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کاراته گفت: لیگ جهانی امارات را به خوبی پشت سر گذاشتیم و کادرفنی تیم ملی از عملکرد بچه‌ها رضایت دارد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

سعید حسنی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امارات اظهار داشت: این مسابقات دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی در سال 2019 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم، تمام کشورها با تمام توان و قدرت  خود در مسابقات لیگ جهانی شرکت می‌کنند و بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند. همین دلایل به خوبی نشان خواهد داد که هر مسابقه حکم یک دیدار فینال را خواهد داشت و بهترین‌های دنیا برای کسب بهترین نتیجه در حال مبارزه کردن با یکدیگر هستند.

وی در خصوص عملکرد نمایندگان کاراته ایران عنوان کرد: خدا را شکر مسابقات لیگ جهانی امارات را نیز به خوبی پشت سر گذاشتیم و کادرفنی تیم ملی از عملکرد بچه‌ها در لیگ جهانی امارات رضایت دارد. البته اشکالاتی نیز وجود دارد که باید برطرف شود تا در مسابقات مراحل بعدی لیگ جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم. قطعا در مسابقات لیگ جهانی اتریش و مراحل بعد عملکرد ما بهتر نیز خواهد شد.

مربی تیم کاراته تاکید کرد: اینکه یک بازیکن در یک مرحله لیگ جهانی نتیجه خیلی خوبی کسب و یک بازیکن نتیجه خوبی نمی‌گیرد، ملاکی برای کسب سهمیه توسط بازیکن موفق و عدم کسب سهمیه توسط بازیکن ناموفق نیست. کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند است و بازیکنان باید در این کورس خود را حفظ کنند و در هیچ مسابقه‌ای بدون برنامه حاضر نشوند. بازیکنان ما حتی در صورت شکست در مراحل ابتدایی و حضور در مرحله شانس مجدد، باید باز هم با  تمام توان،انگیزه و تمرکز به کار خود ادامه بدهد. هر تک مسابقه در پروسه کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد و چه بسا روز آخر همین تک امتیازات باعث کسب سهمیه یا عدم سهمیه المپیک شود.

حسنی‌پور خاطر نشان کرد: بازیکنان ما تا آخرین لحظه باید امید داشته باشند و حتی از تک مسابقات نیز غافل نشوند و با تمام تمرکز این کورس را پشت سر بگذارند تا بتوانیم از تمام فرصت‌ها استفاده و هر سه سهمیه المپیک را کسب و در توکیو برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنیم.

لیگ جهانی کاراته وان امارات| تکرار قهرمانی کومیته مردان ایران


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته ایران سعید حسنی‌پور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته ایران سعید حسنی پور لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته ایران سعید حسنی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم