Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@08:18:50 GMT

راه ارتباطی ۴۰ روستای میاندوآب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۰۹۸

راه ارتباطی ۴۰ روستای میاندوآب بازگشایی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب از بازگشایی راه ارتباطی ۴۰ روستای این شهرستان در بخش باروق که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اشرف زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه بارش برف در روزهای گذشته سبب مسدود شدن راههای بخش باروق افزود: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش باروق میاندوآب، راه های ارتباطی حدود ۴۰ روستای این بخش را مسدود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران که از ابتدای بارش برف در منطقه مستقر بودند، راه این ۴۰ روستا بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب، اظهار کرد: در این مدت یک زن باردار نیز با کمک نیروهای راهداری و عوامل شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و ستاد بحران شهرستان از محاصره برف نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

اشرف زاده، با بیان اینکه اکیپ های راهداری در منطقه حضور داشته و برای بازگشایی مسیرها تلاش می کنند، گفت: راهداران راهدارخانه قوروقچی و نختالو با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها تلاش می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان، محور رودبار جنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه و محور قلعه گنج-رمشک خبر داد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

وی با از آماده‌ باش 150 نیروی راهدار و 148 دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی سه مسیر مواصلاتی در جنوب استان کرمان مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان خبر داد و گفت: محور بم-ایرانشهر-دلگان جایگزین این مسیر شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ محور رودبارجنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه نیز مسدود شده است و محور اصلی رودبار-پل بهادرآباد-کهنوج جایگزین این محور است، گفت: محور قلعه گنج-رمشک در محدوده روستای صولان نیز مسدود شده و این مسیر محور جایگزین ندارد.

محمودی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در محورهای جنوب کرمان خودداری کنند، افزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیرها و تردد غیرضروری از محل آبنماها به طور جدی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: رانندگان در صورت لزوم به تردد در محورهای جنوب استان آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه‌روزی 141 مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند و سپس اقدام به تردد کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان