Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:04:42 GMT

داور ديدار پرسپوليس و پديده شبانه تغيير کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۳۳۰

داور ديدار پرسپوليس و پديده شبانه تغيير کرد

خبرگزاري آريا- سازمان ليگ با اعلام اينکه فغاني به دليل بيماري سخت قادر به قضاوت ديدار دو تيم نخواهد بود اشکان خورشيدي را جايگزين وي کرد.
به گزارش آريا، در شرايطي که از چند روز قبل اعلام شده بود عليرضا فغاني و کوپل داوري‌اش قضاوت ديدار پرسپوليس و پديده مشهد را در مرحله يک چهارم جام حذفي سوت خواهند زد، سازمان ليگ برتر در فاصله ساعاتي کوتاه به اين بازي از جايگزيني اشکان خورشيدي به جاي وي خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دپارتمان داوري از بيماري آنفولانزا و تب و لرز اين داور به دليل جايگزيني وي اشاره کرده و بر اين اساس اشکان خورشيدي که اين هفته در چارچوب ليگ برتر ديدار دو تيم تراکتورسازي و استقلال را قضاوت کرده بازي امروز را سوت خواهد زد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داور ديدار پرسپوليس پديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)