Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد مومنی کارشناس ارشد حقوق و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بیانیه بسیار مهم امام خامنه ای برای شروع دهه پنجم انقلاب که به تعبیری گام دوم محسوب می شود به جهت وجود مباحث کلان،اصولی و اساسی باید مورد بحث و بررسی کارشناسان و نخبگان جامعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تبلیغات مسمومی که علیه انقلاب طی این یک سال ایجاد شده بود عده ی زیادی از مردم و حتی علاقمندان به نظام را با یک پرسش اساسی روبه روکرده بود که انقلاب اسلامی طی این چهل سال برای مردم چه سود و فایده ای داشته است که در همین جهت حضرت آقا افتخارات،دستاوردها و پیشرفت های شگفت انگیز چهل ساله انقلاب را همراه با راهبرد اساسی برای ادامه راه در این بیانیه تبیین کردند.

مومنی اظهار داشت: علیرغم مشکلات،توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی در این چهل سال کشور به پیشرفت ها و دستاوردهای خوبی رسیده است که یکی از آنها موضوع استقلال همه جانبه است که کمتر کشوری امروز در دنیا این استقلال را دارد.

وی افزود: در ابتدای قدم های ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی باید از همین ابتدا تمدن سازی و زمینه سازی برای حکومت حضرت مهدی(عج) را در نظر داشته باشیم،که این امر نیازمند تلاش شبانه روزی همراه با روحیه انقلابی و پر انرژی می باشد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: از مهمترین رکن های این بیانیه تأکید حضرت آقا بر روی جوانان است که با توجه به این تجربه ی زیادی که در چهل سال انقلاب کسب کرده ایم دیدیم که هرکجا در سختی و پیچ بحران قرار گرفتیم به جوانان که اعتماد کردیم به راحتی آن مقطع حساس را گذراندیم ولی هرجا که جوانان را نادیده گرفتیم و با روحیه کسل و خموده کار کردیم دچار عقب افتادگی شده ایم.

وی تأکید کرد: اگر قرار است بار دیگر گام مهمی که گام دوم عنوان شده است را برویم باید از ظرفیت های درون استفاده کامل را کنیم و نگاهمان به درون کشور باشد،نگاه وابستگی در دهه پنجم انقلاب معنایی نخواهد داشت.

مومنی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که بیانیه گام دوم بیشتر از گذشته مورد تأکید مسئولین و مدیران قرار گیرد و رفتارهای خود را بر اساس گفتمان این بیانیه شکل دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی افزود: اما الان همان کشورها مقابل ملت های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود.کشورهای منطقه به جای تکیه بر اسب بازنده رژیم صهیونیستی به نیروهای خودشان، به نیروهای مسلمان در منطقه تکیه داشته باشند.

در این باره بیشتر بدانید:

کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود

کد خبر 845130 منبع: ایسنا برچسب‌ها دفاع - ارتش جمهوری اسلامی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • آیین تکیه خوانی و علم کشی در شمیران
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی