Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@23:25:24 GMT

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۴۱۳

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روزهای پایانی بهمن‌ماه پیش‌بینی کرد و از تداوم بارش برف در ارتفاعات برخی مناطق کشور خبر داد. ناطقان: احد وظیفه  با اشاره به این‌که امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) در برخی مناطق غرب و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با عبور سامانه بارشی و شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، در سواحل دریای خزر و شمال شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس‌فردا (چهارشنبه اول اسفندماه) در نیمه شرقی کشور، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق شمال شرق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز (۲۹ بهمن‌ماه) و روز چهارشنبه (اول اسفندماه) مرکز و شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا و پس‌فردا (۳۰ بهمن‌ماه و اول اسفندماه) مواج خواهد بود.
وظیفه با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) هوای تهران صاف، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا بین ۱۱ و یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس‌فردا (اول اسفندماه) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۹ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: وضعیت جوی ، وضعیت ترافیکی ، جاده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت جوی وضعیت ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا